....:Annabell Lee:.....

nedjelja, 15.10.2006.

Močvara ili tzv "Čvara"

bilo je tak fensi u toj čvari! tak smo bili pijani...zgazili smo se do bola....napušeni....žiža,naravno! nismo mi tu neka djeca koja konzumiraju običan crveni malboro! mislim...nije bilo dečka u cijeloj čvari kojeg nismo zbarile....tako smo tru i kul! sad si idem rezat žile jer kakti trebam učit,mislim,ja sam onak načruli pametna i knjiga mi uopče netreba,like ddd! kako to niko ne shvača?! zapravo imam tolko ožiljaka da ne znam dal če mi uopče stat novi... i tolko sam hedbendala na majkela đeksona da sam si istegla vrat,pa sutra neču moč vježbat prokleti tjelesni,mislim onak! niko me ne razumije,ja sam lajk toutali neshvačena!

JEDNOSTAVNO MI JE DOŠLO DA TO NAPIŠEM,LJUDI TO JE ŠALA!!!!

Dakle,u Močvari je bilo zakon! Dirty dancing aka 80-te. Iako od DD ije bilo niti D,puštali su one stare stvari na koje je pola naše generacije zapravo i začeto (lajk fuuuuuuuuj). NISMO bile niti pijane niti napljugane,niti smo ikoga zbarile. Doduše,pričam o većini nas...Luce-tebi je bilo zakon! Pusek,volimo te!Sve u svemu Močvara rulz i nemojte mislit da neznam pravopis il štogod! Pusa svima a najviše curama koje su jučer žarile i palile po Močvari! Držite mi fige-ovo je jaaaaaaaaako nabijen tjedan! Čitaj jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako!!!

15.10.2006. u 21:54 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My MSN :
chajsyludara@hotmail.com



Kelly Clarkson Lyrics
Never Again Lyrics

FOTOSEŠN
(moje najdraže slikice)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pavlinjo I Margy u slinavom zanosu (ik)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja kao hippy i moj pas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Den Haag-najljepši grad na svijetu uz Grožnjan,dakako

Image Hosted by ImageShack.us
Naše šape u Sjevernom moru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
po redu: ja,Žu mei i duda

Hit Counter
Get a Hit Counter

Linkichy

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Razredni blog-to smo mi,1.b1.B-najnajnaj
Ivona-ona je najbolja!!!
Laja>...Lajo,ko Lajo
Lenchy naša
hippy ludara
Marta-moja mala ekološki osvještenaGedeon-drug s francuskog i iz škole
Buraz>-moj mali hrđavi braco
Luka-naš najveći delikvent

KONRADOVCI:
Pavle-treba mu za liječenjenutMargareta-moj naaajdraži Hobitkiss
Lina>...jer to je gđa.Doktor!cerek
Elizabeta>...moja sweete
Ninac jednog dana naaajbolja dramaturginja=)
OSTALE STRANICE:
MSN
ZKM-tu je srce moje
Google.....nalazi sve
Riječi pjesmica
Moja Klasična gimnazija
Harry Potter igrica-koliko zapravo znate o Harryju!
UTUBE-najbolji klipovi!
INTRODANS-vrh plesne scene
SEADPavlova/jednog dana moja akademija

Još malo o meni!

Chajsy obožava:
-gledati retardirane filmove
-krepavat od smijeha
-sjedit na igralištu svoje škole
-svog psa
-Grožnjan
-vodku(XD)
-moj razred!!!
-grliti se
-plesati
-umjetnost
-životinje
-nogomet
-nogometaše
-slušati glazbu
-gledati crtiće
-pisati po ploči
-mjuzikle
-izigravati idiota
-svoje frendice
-svoju školu
-Tree hill i Uvod u Anatomiju
-spavanje i dangubenje
-Ludare
-Konradovce
-nizozemsku
-finsku
-knjigeee
-putovanja općenito
-hranu
-trčat po veelikim pješčanim plažama
-vremenske razlike
-shopping u H&Mu

Chajsy ne voli:
-konzervativne ljude
-osijećati tjeskobu
-vrućinu
-bit loše volje
-opsesivne kretene
-oduzimanje,i negativne brojeve
-Ribnjak,Melin i ekipu tamo

Chajsy mrzi:
ljudi koji ne vole životinje

Chajsy govori:
Engleski
Francuski
Finski
Starogrčki
Latinski

Chajsy izlazi:
Thalia,Booksa,i OTP