....:Annabell Lee:.....

četvrtak, 28.09.2006.

Evo opet mede,true bitch,chajsy.....=)

Pavle pizdo! Reko si da ćeš nam se javit,al ne....You liar! Valjda je tvoje veliko profesionalno dupe zaboravilo na nas male plesače iz ZeKaeMa! Sam ti pleši i užifaj ko prase....
Ja sam super,sve je super,meni je super,uglavnom super!Blaaaablaaaablaaaaa
1.B lagano,ali sigurno postaje najgori razred na školi (tako nam bar govore profesori!).
Lagano počinju grupacije....Neki su se već totalno odvojili...(hmhmhmmmmm),a neki se lagano odvajaju!
Konradovci,našla sam na Netu spot naše himne! Deen sexy chica! Pjesma je preretardirana...baš ko i mi!
Samo slušajte riječi (ako vas neće prefascinirat deenov srebrni ruž za usne),pogledajte koreografiju....



Neka se sexy chica javi!

Poseeee=*

28.09.2006. u 09:43 • 12 KomentaraPrint#

srijeda, 27.09.2006.

nešto uvrnuto i glupo

Neki me čudni feeling pere već nekoliko dana. Uopće neznam zašto....neka tjeskoba! Imam feeling ko da me svi mrze....
Počelo je s nekim glupim razlogom i malom razočaranjem,i odmah izgubim želju za životom! Uopće ne znam wtf!
Ludare-ajmo se nać ovu subotu negdje vani ili vi dođite po mene i barbs u školu (jer ste suprotan turnus),pa ajmo van! Marta,s tobom se nismo pošteno vidile od Leticijinog rođendana...
Nemam pametnijih tema....otvorih novi blog o plesu,naravno....neš tipkam po kibordu...neke nesuvisle rečenice....idem ja rađe

pozdrav svima od retardus mene....

27.09.2006. u 10:51 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 25.09.2006.

Glazba kao trend

Di su ona stara vremena kad je glazba bila glazba,a ne samo trend?!
Danas svi briju na crninu,neshvaćenost, anarhiju i težak život! Svi briju na klasičnu, jer je tamo kakti puno metalaca! Hello! Pa ja sam klasična,i tamo ima metalaca kao i u svakoj drugoj školi!
Svi se oblače u crninu...;farbaju si kosu i nokte u crno,imaju crni tuš,izlaze u zvuk i slušaju žesticu! Svi postaju klonovi...Više nema originale!
Sad je emo u trendu! Jedina prava emo cura je Petra,i ide samnom u razred! Ona se ne forsira na taj novopridošli emo stil...Ne reže si žile...ne cmolji nonstop....
Gothic-ajme majko....
Pankeri-o bože! U mojoj školi se pravi pankeri mogu izbrojati na prste jedne ruke. Sve je ostalo fors,tipa slušam Pistolse,al nemam niti jedan njihov cd,jer još nisam stigla kupit! Ili najdraža pjesma Ramonesa mi je "God save the queen".
Ipak mi je najdraža izjava " Slušam Pink,al nisam znala da se preziva Floyd" ili "kada hendrix dolazi u zagreb?!". Ljudi misle da neće biti prihvaćeni u klasičnoj ako se ne transformiraju u alternativce! Aloo!!! Ljudi budite ono što jeste,a nemojte se forsat na nešto što niste...
Ovaj mi je post pomogo da se sama izdefiniram!
Ja sam Tea. Imam 15godina i super mi je u životu. Imam mamu,tatu, pare i krov nad glavom! Zašto bi ja pobogu bila anarhistica?! Volim glazbu. U principu punk i metal. Možda to nije srodna glazba,al je volim. I najiskrenije me nije briga doživljavaju li me drugi ko fejkericu! Slušam ono što mi paše. Nemam na sebi etiketu. Oblačim se kako mi dođe. Nekad mi baš dođe da se obučem u crno,a nekad sam baš sva u rozom ili ljubičastom. I što sad?! Oće me neko streljat?! Don't think so...Ne glumim neshvaćenu tinejđericu koja si reže žile jer joj mama neda da živi na ulici i puši hašiš....sva ta prašina oko teenage godina je zabluda. Ja nemam nikakvu razliku! Imam 15godina,al nemam potrebu glumit nešto odrasliju. Ne pušim,ne pijem...jesam li loooser zato što nr živim na Ribnjaku i ne bljujem dušu iz sebe svake večeri?!Možda jesam! Ali barem znam da sam ja ja! Što god drugi mislili o meni.
Bolje da te nevole onakvu kakva jesi,nego da te vole onakvu kakva nisi.
LJUDI KUPITE SI ŽIVOT!

25.09.2006. u 10:52 • 12 KomentaraPrint#

petak, 22.09.2006.

Kako bi ja to rekla-a,buuuuuuud=(

Pavle ošo! Horvat,Margareta i ja smo lile suze ko glupače! A zašto,zapravo?! Ide na Akademiju (kako bi to Sven rekao-živi svoj san),i trebale bi biti sretne zbog njega! A i jesmo (da se ne shvati krivo!). Bilo je puno oproštajnih kava,tuluma i satova,al kad je fakat zadnji,nekako je drugačije (pogotovo kod onog retardiranog portira,dabog da crko!). PAVLE UŽIVAJ,NAPLEŠI SE (BLAGOOOO TI SE!), i onda nas prošvercaj na akademiju preko veze (hehe=))....
Ne znam zašto pišem sve u zagradama (nisam podvojene ličnost-hmhm)! al,nvm! ignorirajte zagrade!
Upisala sam se na finski!!!!!! Znam da je retardirano,al je korisno znat jedan jezik koji nitko ne govori! A Finski je i ko jezik predivan.
Danas smo markirali likovni i išli smo na debatu! bilo je ok,iako je teza bila "R.H. dati teroristima",pa su valjali pomalo jadne fore...
ne znam što još da napišem.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slika-Sjeverno more i mi.....
Margareta-drži se=))))))))))))))))))))))))))))))
pusa od šumskog medveda=)

22.09.2006. u 15:14 • 7 KomentaraPrint#

nedjelja, 17.09.2006.

Po poglavljima (fensi!)

GRAZ
Medo i Zeko su bili u Grazu i obnoviše si garderobu,boga mi dobro! H&M je zakon! Pokupovala sam si svega! Jednu lijepu sivu francusku kapicu (kako je MOĆNA!!!),točkaste rukavice,punoooo pulovera,košuljica i toga....sve u svemu obilati šoping!
U Ikei puno toga zelenog! Baš sam se sjetila Marte i Pavla! Vas dvoje bi se tamo izbezumili!
LETIN ROĐENDAN
Danas je bio Letin 15rođ! Snimile smo se na kameri,i tu ćemo snimku pogledat za cirka 10 godina i smijati se našim planovima za budućnost,simpatijama i doživljajima! Slatko....
MARTA I MATURALAC
Bilo im je zakon! Blago im se! Bili su u bungalovima na Korčuli i u Dubrovniku!!! Svi su bili zajedno,zabavljali su se,a mi...............ne!!!
HM......
Joj,jedva čekam sutra školu!Predugo ih nisam vidila! Iako je sutra blok sat hrvatskog (brrr)
Lara,nazovi me čim prije!
Ne znam što da više baljezgam,pa ću začepit (napokon!)!
Pusa svima od "malog" mede....


17.09.2006. u 21:26 • 13 KomentaraPrint#

srijeda, 13.09.2006.

Medo je u k**cu...hehe,nema meda?!

Želim svojoj najdražoj Martici sve najbolje na maturalcu u Korčuli. Cijelom 8a želim da im bude sve suprotno od našeg maturalca (aka želim vam zabavu,i svega što na maturalcu ima). Dal neko voli Nema? Ribicu,mislim...ijeli mi se prokleti dan mota pjesmica "Bez papice večeras pa na djetu"! Obožavam criće!!! Mentalno!
Inače, na You tubu sam našla intervju sa našim klompama u Nizozemskoj. Na Holandskom je,al svejedno! JA SAM U TOME SUDJELOVALA!

Medo,pleše...medo je u principu ok (iako bi moglo i daleko bolje,al mizerija je za ljude! Navikla sam-žalosno!) Imam ples koji me tješi! Btw:je neko čuo Plavu lagunu iz 5.elementa?! Medo to treba za koreografiju! Ako je to neko voljan posuditi medi neka se javi!
Pusa mojoj Čurkovićki,Zekanu (Barbs moja!), Margaretici,Matanovićki,Ivoni,Luci,Anji mojoj šenuloj,2xPetra,Mei-Lin,Anta i moja prešs Ana Marija,svim dečkima iz 1.b i ostalim curama koje sam zaboravila. pusa Lari,Elizabetici,Konradiovcima i tako dalje. Uglavnom pusa svima.

Voli vas vaša NAJMIZERNIJA Tea!

13.09.2006. u 19:31 • 13 KomentaraPrint#

subota, 09.09.2006.

Bez teme,bez motivacije,daleko od ovog svijeta=)

Ja sam se sjetila opet sjest na kompjuter!
Stvari se lagano vraćaju u normalu! počinje mi ZKM (jedva sam izdržala 2 tjedna bez plesa!), uskoro mi počinje i francuski! U školi je zakon! Profesori stvarno jesu zakon! Svako jutro odlazim u školu s jednim veeeeeeeeelikim smješkom (smijeh)....
Marta,malo zaostaješ u informacijama! obavezno se vidimo prije tvog maturalca! moramo ti pričat....
Anyhow, Stipe (aka prof.iz fizike je ZAKOOOON!!!)....ma,nemam riječi! Klasičnu bi preporučila svima!

Veeeeeeeeelika pusa mojoj jedinoj Barbari,svim Ludarama,Konradovcima,i naravno 1.B!

09.09.2006. u 12:33 • 4 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 04.09.2006.

1.b-naj na školi!!!

Razred je fenomenalan! Već smo svi kasnije bili na kavi! Mei-Lin je zakon! Anta i Petra i Ana Marija su legende! Dečki su ok (iako su u manjini! 9 ih je). Raska je tako-tako! raspored je malo nabijen (imamo subotom školu!!! i to predsat,dakle u 7,i to tzk!).
1.b je apsolutno najbolji razred u cijeloj generaciji!!! Dobili smo najnajnajnajbolje profesore na školi!!!
Već smo počeli učit grčki (došli smo zapravo samo do jote).

I VAŽNA OBAVIJEST! NIKAD maturante ili općenito starije na školi ne pitati za orijentaciju u školi!!! Poslat će vas u podrum (kao mene i Antu) ili na tavan (kao akačice).

Na Pavlovom je tulumu bilo supersupersupersupersuper!

ja sad idem-počinju mi Kućanice... pusa svima

04.09.2006. u 20:31 • 8 KomentaraPrint#

petak, 01.09.2006.

Moj tzv. dvostruki život

Ovaj post posvećujem ljudima bez kojih jednostavno nebi mogla disat,živjet ili kaj ja znam kaj!
LUDARE:
Marta: cura koja je 1god mlađa od nas i koju znamo nepunih godinu dana,a već ne mogu zamisliti život bez nje. Nije normalna (hello!) i puno je zrelija od nekih mojih vršnjaka. Obožava zelenu boju,Green day,The Doorse,Jima Morrisona,glupiranje,a s druge je strane totalno na zemlji. Ne forsira se (ne puši,ne pije....),uvjek je tu što god mi trebali....Majta vojim te!wave
Barbara: THE Ludara (od nje je sve počelo,pa si vi mislite!). Savršeno oponaša Montija (koji ti je plan za danas...)itd...odlično glumi (ide na drmasku),super je učenica,plavuša je....ma sve u jednom! Barbsi moja.....
Lenchy:aka Lara: naša hippy Ludara koja je totalno luda kad je u elementu! Lenchi. Obožava Orlanda,Johhnyja i najdraži joj je film Pirati s Kariba.Od glazbe sluša Bob Dylana,Azru......Lenchi you rock!
Leticija:najiskrenija,najspontanija,uvijek je tu za druge. Obožava Pink floyde! Obožava ples! Obožava OTH(one tree hill)! Letica-oBoŽaVaMo Te!
Luka:on je isto više praktički Ludara! Luka,već smo ti jučer pokazali koliko te volimo! Obožava psihodelični rock (pink floyde,doorse,zappu,claptona....), svoju dinu (već i našu!), stripove, zvuk, svoje Ludare (al sam skromna!),cigarete...


KONRADOVCI:sekta koja je postojeća od ove godine i počašćena sam što sam njezin član!
Pavle-najperverznije biće koje sam imala priliku upoznat! To je fakat ZASTRAŠUJUĆE! Sad ide na akademiju,i falit će mi Heidi! Obožava Irsku,zelenu boju,mjuzikle i feminizam!
Adrian-skoro je perverzan ko i Pavle! Obožava glumu i maher je u tome. Glumi Konrada aka dijete iz limenke. Obožava prcat Ninu H u mozak radi nepostojećih prsa....car!
Nina H.-joooj! Ninica moja najnajnajnaj.....ide u PKG (ona je cnob!)...volim je jaaaaaaako i svedok sam postojećnosti (upravo izmislila tu riječ) njenih sisa.
Elizabeta-nas dve smo si suuuuper jer smo isto godište pa se najbolje kužimo! Mala moja najnajnajnajnajnajdraža!
Margareta-ljubek moja! (Elizabetina starija sestra!). naj vedrija,naj pozitivnija osoba koju sam ikad upoznala. Rame za plakanje,uvijek je tu! Uzorna....ma isto ko i njena seka.
Nina M.-naša mala Nina! Voooooolimo te Martić
Lina-super je,simpa,vedra,ma genijalna.
Mara-isto ko i Lina-sve naj!
Nikki-naša glumica iz PKGa koja nekad pređe granicu,a nekad je apsolutno super!

TO,TO! PUSE SVIMA! PREKSUTRA IZNOSIM IZVJEŠTAJ S PAVLOVE OPROŠTAJKE!

01.09.2006. u 22:16 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My MSN :
chajsyludara@hotmail.com



Kelly Clarkson Lyrics
Never Again Lyrics

FOTOSEŠN
(moje najdraže slikice)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pavlinjo I Margy u slinavom zanosu (ik)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja kao hippy i moj pas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Den Haag-najljepši grad na svijetu uz Grožnjan,dakako

Image Hosted by ImageShack.us
Naše šape u Sjevernom moru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
po redu: ja,Žu mei i duda

Hit Counter
Get a Hit Counter

Linkichy

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Razredni blog-to smo mi,1.b1.B-najnajnaj
Ivona-ona je najbolja!!!
Laja>...Lajo,ko Lajo
Lenchy naša
hippy ludara
Marta-moja mala ekološki osvještenaGedeon-drug s francuskog i iz škole
Buraz>-moj mali hrđavi braco
Luka-naš najveći delikvent

KONRADOVCI:
Pavle-treba mu za liječenjenutMargareta-moj naaajdraži Hobitkiss
Lina>...jer to je gđa.Doktor!cerek
Elizabeta>...moja sweete
Ninac jednog dana naaajbolja dramaturginja=)
OSTALE STRANICE:
MSN
ZKM-tu je srce moje
Google.....nalazi sve
Riječi pjesmica
Moja Klasična gimnazija
Harry Potter igrica-koliko zapravo znate o Harryju!
UTUBE-najbolji klipovi!
INTRODANS-vrh plesne scene
SEADPavlova/jednog dana moja akademija

Još malo o meni!

Chajsy obožava:
-gledati retardirane filmove
-krepavat od smijeha
-sjedit na igralištu svoje škole
-svog psa
-Grožnjan
-vodku(XD)
-moj razred!!!
-grliti se
-plesati
-umjetnost
-životinje
-nogomet
-nogometaše
-slušati glazbu
-gledati crtiće
-pisati po ploči
-mjuzikle
-izigravati idiota
-svoje frendice
-svoju školu
-Tree hill i Uvod u Anatomiju
-spavanje i dangubenje
-Ludare
-Konradovce
-nizozemsku
-finsku
-knjigeee
-putovanja općenito
-hranu
-trčat po veelikim pješčanim plažama
-vremenske razlike
-shopping u H&Mu

Chajsy ne voli:
-konzervativne ljude
-osijećati tjeskobu
-vrućinu
-bit loše volje
-opsesivne kretene
-oduzimanje,i negativne brojeve
-Ribnjak,Melin i ekipu tamo

Chajsy mrzi:
ljudi koji ne vole životinje

Chajsy govori:
Engleski
Francuski
Finski
Starogrčki
Latinski

Chajsy izlazi:
Thalia,Booksa,i OTP