....:Annabell Lee:.....

srijeda, 24.05.2006.

Ovo je blog prvenstveno za Shemsu i Elizabetu

Nisam dugo izdržala bez svog privat bloga. Onaj moj exbullet sam zatvorila u nadi da ću se odviknut od bloga,ali to baš i nije urodilo bogzna kakvim plodom. Previše volim Internet! Je li to loše..?! Ne znam. Ali čim dođem na Net imam feelin' ko da sam povezana sa cijelim svijetom...! I am blog junky!
Inače,Shemso-u školi ništa posebno novo! Vratila se profesorica iz fizike,još malo pa je kraj....svi smo si odjednom dobri....tužno je to,tužno...Još samo 17 dana!!! Nadam se da ti uživaš u svom KKZ-u i da piješ puuuuuuno pivice! We still miss u....one čistačice su nemilosrdne!
I,eto...ja sam bolesna. Opet! Po ko zna koji put ove godine....

24.05.2006. u 11:15 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My MSN :
chajsyludara@hotmail.com



Kelly Clarkson Lyrics
Never Again Lyrics

FOTOSEŠN
(moje najdraže slikice)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pavlinjo I Margy u slinavom zanosu (ik)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja kao hippy i moj pas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Den Haag-najljepši grad na svijetu uz Grožnjan,dakako

Image Hosted by ImageShack.us
Naše šape u Sjevernom moru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
po redu: ja,Žu mei i duda

Hit Counter
Get a Hit Counter

Linkichy

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Razredni blog-to smo mi,1.b1.B-najnajnaj
Ivona-ona je najbolja!!!
Laja>...Lajo,ko Lajo
Lenchy naša
hippy ludara
Marta-moja mala ekološki osvještenaGedeon-drug s francuskog i iz škole
Buraz>-moj mali hrđavi braco
Luka-naš najveći delikvent

KONRADOVCI:
Pavle-treba mu za liječenjenutMargareta-moj naaajdraži Hobitkiss
Lina>...jer to je gđa.Doktor!cerek
Elizabeta>...moja sweete
Ninac jednog dana naaajbolja dramaturginja=)
OSTALE STRANICE:
MSN
ZKM-tu je srce moje
Google.....nalazi sve
Riječi pjesmica
Moja Klasična gimnazija
Harry Potter igrica-koliko zapravo znate o Harryju!
UTUBE-najbolji klipovi!
INTRODANS-vrh plesne scene
SEADPavlova/jednog dana moja akademija

Još malo o meni!

Chajsy obožava:
-gledati retardirane filmove
-krepavat od smijeha
-sjedit na igralištu svoje škole
-svog psa
-Grožnjan
-vodku(XD)
-moj razred!!!
-grliti se
-plesati
-umjetnost
-životinje
-nogomet
-nogometaše
-slušati glazbu
-gledati crtiće
-pisati po ploči
-mjuzikle
-izigravati idiota
-svoje frendice
-svoju školu
-Tree hill i Uvod u Anatomiju
-spavanje i dangubenje
-Ludare
-Konradovce
-nizozemsku
-finsku
-knjigeee
-putovanja općenito
-hranu
-trčat po veelikim pješčanim plažama
-vremenske razlike
-shopping u H&Mu

Chajsy ne voli:
-konzervativne ljude
-osijećati tjeskobu
-vrućinu
-bit loše volje
-opsesivne kretene
-oduzimanje,i negativne brojeve
-Ribnjak,Melin i ekipu tamo

Chajsy mrzi:
ljudi koji ne vole životinje

Chajsy govori:
Engleski
Francuski
Finski
Starogrčki
Latinski

Chajsy izlazi:
Thalia,Booksa,i OTP