ponedjeljak, 23.07.2007.

ring ring

evo mene ponovno, vratila sam se s mora!!! bilo je super, posebno s curama prvih tjedan dana! fakat sam uživala u moru koje je fakat toplo i vrijeme je bilo stalno super!!
ne znam kaj se događa s većinom ljudi iz razreda jer se skoro s nikim ne čujem, a vidim da mene isto tak niko ne posjećuje a pogotovo niko ne komentira!!!ali dobro nek vam bude, znam da vam se neda!!
ko što vidite stavila sam neki novi dizajn ali još sam u potrazi za nekim koji će me oduševiti, mislim i ovaj je ok ali još nije to to!! valjda ću nać neki dobar uskoro!!!
i ovdje se javno ispričavam leonu kaj nisam došla na viksu na roštilj! ujutro sam u pola devet došla s mora i jednostavno nisam mogla doć, jer mi je bus išo za dvajst min, a toliko mi se spavalo i bilo je vruče, i jednostavno nisam mogla!!!! sorry leon još jednom, na idući dolazim, ak me pozoveš naravno!!!!!
pokušavam si nać nekakav poslić da si nekaj zaradim ali niš od toga, ne uspijevam si nać nekaj dobro, ak znate za neki javite se!!!
niš, ljudi uživajte u vručinama, držite se u hladu, oni koji piju nek uživaju u alkoholu i dalje, zabavljajte se i uživajte u praznicima dok ih još ima!!!
pozdrav!!!!!!!!mahwaveparty

23.07.2007. u 19:08 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.