četvrtak, 05.04.2007.

već neki naslov!!!

Pa evo me ponovno na blogu pišem ja tako novi postić za onu malu grupicu ljudi koja ga uopće čita! prvo pozdrav paulini koja se pridružila toj maloj grupi, bok, valjda će mi se jedno dat ostavit ti komentar, pa čekaj dok to ne bude!wave
ima puno stvari o kojima bih mogla pričati danas, pa da počnem:

1. počeli su praznici( napokon) thumbup i sad doma malo odmaram! trebaju mi ovi praznici da se malo skuliram i da napokon počnem malo nekaj učit jer sam počela skupljat loše ocjene i moja slavna petica visi na koncu i samo što ne padne! pa eto. zadnji dan škole završili samo, kak da kažem, stvarno dramatično, bilo je svega i svačega, svađa, suza, ljubavnih jadi, veselja, biljara, markiranja, pelinkovca, cerekanja,... ali sve se dobro završilo i niko se nije potuko, ni poginuo! tolko sam si toga zadala prek praznika ali brijem da ni pol toga neću napravit! danas sam trebala pospremit sobu ali piknik je prevagnuo!

2. danas sam bila na pikniku sa društvom , i bilo nam je fenomenalno, malo šetnje, slikanja, bambusa, čokolade, cerekanja, pjevanja i glupiranja! moram otić po slike kod cura, jer su slike totalno lude!

3.moram reći da sam totalno protiv thompsonovog koncerta u Sarajevu, a još više onog na maksimiru! ne podnosim tog čovjeka i njegovo preseravanje! mrzim to kaj se on bogati na domovinskom ratu u kojem je malo sudjelovao, a u kojem su mnogi poginuli i ostali invalidi pa se s tim toliko ne preseravaju( dobro, oni koji su poginuli i ne mogu)! pjeva o Bogu i na tome skuplja pare, a koliki su ljudi u Hr vjernici pa o tome ne pjevaju na maksimiru!!!!!
ono, ljudi, nemam niš protiv onih koji ga slušaju, ali lik mi je stvarno odvratan!lud

niš više se ničeg pametnog ne mogu sjetit, ljudi pozdrav, vidimo se nadam se uskoro!wave

P.S. Monika daj već jednom napiši taj post ne mogu dočekat, a to vrijedi i za tenu i lidiju! evo ja jesam sad ste vi na redu!yes

05.04.2007. u 20:13 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.