<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

8. Poglavlje

Probudila me zvonjava mobitela. Našao sam se na podu. Očito sam pao kada sam spavao. “Halo. Tko je to?” rekao sam umornim glasom javivši se na mobitel. “Halo. Bello, ti ne znaš tko sam ja a ja znam tko si ti.” Rekao je neki duboki muški glas. “Edwarda, ne zezaj me.” Rekao sam pomalo ljut. “Kakva Edwarda! Zar me se ne sječaš?” reako je opet muški glas. “Kako da te se sjećam kada se nisi predstavio! No dobro, što hoćeš?” upitao sam. “Bello, zarobio sam tvoju majku I ubit ću je ako se ne pojaviš u baletnoj dvorani. Dovedeš li Kulenove I ti si gotov.” Začuo se opet duboki glas. “Evo! Stižem!” viknuo sam I krenuo se presvlačiti. Pojurio sam prema izlazu iz kuće taman došavši na prag kada me zaustavila Edwardina vruća ruka. Opekao sam se. “Kamo to žuriš?!” viknula je. “Ma idem na balet.” Rekao sam. “Što? A zato si tako mršav.” Rekla je Edwarda smijući se. “Da ajd me sada pusti!” proderah se. Najednom pustila me iz svog stiska I ja sam pao na pod. Potrčao sam. Trčao sam kao lud. “Bello!” začuh opet iritantni muškasti Edwardin glas. “Što sad pak hoćeš?!” proderah se. “Odlučila sam te slijediti I gledati kako treniraš balet.” Rekla je. Pokušao sam joj odbrusiti I reći da ne ide samnom ali me pritiskala I molila da pođe. “Dobro, ne idem na balet.” Rekao sam. “E baš si bezobrazan! Baš kada te ja zamolim da te gledam ti odustaneš!” zaderala se I osjetio sam potres. “Ma ne da ne želim da me ti gledaš nego netko je zarobio moju majku u baletnoj dvorani I želi je ubiti. Ti ne smiješ samnom jer je tako rečeno jer ću I ja nastradati!” vikao sam. “Dobro Bello, ja ću te slijediti I pokušati ostati skrivena. Idem po druge.” Bacila se na pod I otkoturala do svoje kuće. Potrćao sam. Toliko sam jurio da su mi se podrapale moje fancy hlaće! Bio sam oćajan. Zastao sam, sjeo na kamen i oplakivao svoje hlaće koje su dobile rupu na stražnjoj strani. Tako sam sjedio i razmišljao o poćetku kada sam ih doio od majke za rođendan. Majke! Sjetio sam se nakon 10 min da trebam odmah odjuriti u tu dvoranu! Potrćao sam s rupom na hlaćama koja se još proširila. Ugledao sam ulaz i pojurio još jaće.

ponedjeljak , 24.08.2009.
Komentiraj { 9 } - #


<< Arhiva >>