gotičari imaju crne stidne dlake

26.08.2006., subota

STIDNE UŠI SU CRNI GOTIČARI

ja sam gotička stidna uš jer se nalazim u stidnici s crnim dlakama između stidnih čoub
- 23:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog je načinjen davne 1831 godine kao posljedica otpadanja mojih gotičkih crnih stidnih dlaka,a to me potaknulo da savjetujem cjili svjet da im se nebi nešto slićno dogodilo

ja sam ovo

rođen sam davne 1831 godine i zamrzijo sam stidne uši istog momenta jerbo je u ono vrijeme bilo sve puno kuge i stidnih uši a toga danas ima samo kod gotičara i blekera koji se seksaju s kavijarom. ja sam andergraund i bleker gotičar i imam stidne uši i smetaju me jer mi ulaze u spolovilo pa nema mijesta za kavijar. inače moje rodno mijesto a ujedno i prebivalište je kanalizacija jer je to pod zemljom a to na engleski se kaže andergraund kanalizejšn iako je engleski komercijalni jezik. ja se ne perem jer je to komercijalno jer na komercijalnom televizoru se reklamišeju srectva za pranje i stoga ih ja neželim da koristim,
ja slušam samo blek i gotik andergraund bendove kao što su
tockio hotel
linkin parck
corn
sleapkont
naihtwiš
heam
rasmush
grean dey
...
vi komercijalci neznate za ovo andergraund bendovlje

blek metal ist krieg!
sieg hiel!naughty

još savjeta:

slušajte mnogo andergraund blek i gotick več nvedenih bendovlja.
a sada ču vam navesti još nekoliko blek i gotick andergraund pjevaća i pjevaćica i bendovlja:
šcahckira
bryteni spiaers
nani bidrič
džibboni
đullijano
gabriel karan
t.I.T.o
ckrisstinia agvilerra
krama
colinija
pavle grašak
grofovi puteva
...................
I JOŠ MNOGO TOGA,AL AKO VAM SVE OTKRIJEM VIŠE NEBUDE ANDERGRAUND!!!dead