EDC Croatia

ponedjeljak, 27.04.2020.

urbani prepper i muke po novčaniku

Da.. muke samo takve.. uzeti neki manji ili onaj kelnerski.. kožni ili tekstilni ili od Cordure ili nečeg trećeg..
U stvari izbor je vaš.. ovisi za kaj vam novčanik služi.. Moj meni služi za osnovne kartice, malo papirića, gotovinu i koji flaster.. i to je to..

za potrebe toga sam odlučio kupiti novčanik sa iglom.. ne onom narkomanskom, već onom za novčanice.. unutra ima mogučnost pohrane 6 katica, dva skrivena pretinca i famoznu iglu.. Opet, izvor može biti neki webshop, ebay, amazon.. ja sam analogan, volim popipati nekaj prije kupnje i odlučio sam se na kupnju na štandu domaćeg proizvođača Pel Golo, model N301..


Na jednoj strani osobna, zdravstvena i vozačka, a na drugoj kartice (kreditne).. ispod džepića za kartice su dva lijepo ukomponirana pretinca za sitne papiriće slike itd.. jako zgodno.. a ispred svega, općeprihvaćena gotovina.. odnosno čune..

27.04.2020. u 14:07 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2020 (1)
Travanj 2020 (14)

Linkovi na shopove spomenute opreme



Hrvatski shopovi - fizički i webshop:
HUNTER KŽ iz ZGBa
AD Electronic iz ČKa
LEDHUNTER iz ZGBa
Kožna galanterija PelGolo iz ZGBa

Strani provjereni shopovi sa dobrom dostavom:
MUZIKER Slovačka
MILITARIA SHOP Poljska

Dopunjaval bum kak spomenem nekaj u tekstu pa da možete potražiti i kupiti sami..