EDC Croatia

ponedjeljak, 27.04.2020.

urbani prepper i borba sa hrpom ključeva i privjesaka

Da se razmemo na početku.. nije mi intencija da promoviram neke proizvođače, proizvode, trgovce.. ali ne možemo obraditi temu bez da nekaj spomenemo – nejde nikak..
Ovo su stvari koje ja koristim.. i meni su se pokazale dobrima..

Prije svega, kako god nosili svoje ključeve, nekakav karabiner ili slično je apsolutni mus.. bilo da vam služi za zahaklati se na hlače, remen, za torbicu..
ovo je jedna od stvari koje čuvaju tu gomilu nečega kaj nosimo sa sobom.. Osobno, fora mi je pa sam kupio nekoliko ovalnih karabinera, ali ključeve nosim na Helicon Black Keyringu..


Na njega pomoću malih karabinera ili možda bolje rečeno kukica objesim kaj mi treba za taj dan.. Za to koristim True Utility TU245 Keyring system..

Oboje se može kupiti u hrvatskoj ili preko ebaya, Amazona.. izbor je na vama, ali ovo mi je uštedilo muke sa hrpom privjesaka i gluposti..
formirao sam setove, na jednom TU245 karabineru je set ključeva za doma, na jednom za posao, na jednom je auto i ograda..
ujedno ih koristim za pričvršćenje nožića, malih kliješta, RFID privjeska za vrata ureda, male LED lampice..
Helikonov Keyring ili pričvrstim na traperice a hrpicu gurnem u žep ili tutnem u torbicu ili pričvrstim na torbicu izvana ili jednostavno bacim u neki pretinac u autu..
ali ovaj dio napravljen od cordura materijala je ugodan za primiti i povući – gdje god se hrpica trenutno nalazila..

27.04.2020. u 14:00 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2020 (1)
Travanj 2020 (14)

Linkovi na shopove spomenute opreme



Hrvatski shopovi - fizički i webshop:
HUNTER KŽ iz ZGBa
AD Electronic iz ČKa
LEDHUNTER iz ZGBa
Kožna galanterija PelGolo iz ZGBa

Strani provjereni shopovi sa dobrom dostavom:
MUZIKER Slovačka
MILITARIA SHOP Poljska

Dopunjaval bum kak spomenem nekaj u tekstu pa da možete potražiti i kupiti sami..