Revolušn

srijeda, 16.01.2008.

lijepo je opet vidjeti te

joj,joj! nije prosao ni dan a ja opet pisem novi post. krenulo me. pa to je lijepo moram priznati. danas cu pokusati biti sto normalnija. kad razmislim, ja i jesam normalna samo sto se ponekad blesavo ponasam. bolje tako bit neg azdaja zasigurno. ako ne znate sta azdaja...ma bolje da i ne znate. danas bas sjednem i razmisljam kako ova drzava ne valja, da propada. zaista,zaista! no, mozda i nije tako lose. vidjet cemo kako ce se vlada ponasati. ali sto napravise u ove cetiri godine, ne zelim, nemam snage komentirati. nije to lose, ali...cudno. hm,hm...i razmisljam ja tako. i onda se sjetim nekih ljudi koji su "ludi" za hdz-om, ali opet obozavaju recimo che guevaru i titu, a tu su neki rodoljubi i ne znam ja. ako oni nisu noslili crvenu zatavu, onda ne znam ko je. ne zelim ulaziti u politicke polemike, ali sve je tako to cudno...suvise pretjerano. gubim se ovdje, posebno u ove svome mjestu. zelim otici u neki grad, gdje je svijet opusteniji, urbaniji. ne zelim zivjeti u konzervi i skrivati svoje misljenje. da barem ima neka udruga za ovakve kako nas nazivaju cudne ljude...aha. da bar. ako mislite da se furam na neke tamo rockere, punkere i to. grijesite, debelo. normalna sam i ne furam se ni na sta. zivim onako solidno. no zelim izraziti svoj stav ovdje stoga cu to i ciniti. dok mi ne zaprijete. a ako budu, otici cu iz drzave i zdrao. odoh u zivot sada.

- 15:12 - Komentari (17) - Isprintaj - #