ECOLIN BLOG

nedjelja, 03.12.2006.

OTOK MLADOSTI-OBONJAN-2005

Priblizavalo se kraj ljetu.Jos uvijek nisam odlucio gjde cu provesti ljetne praznike.Jedno vece nazvao me je rodjak iz Zagreba i predlozio da idem s njim i na otok Obonjan.Ideja mi se jako svidjela.Za osam dana odlazim na dalek put.mahwave
Dogovorenog datuma stigao sam u Zagreb,odakle smo otputovali do Sibenika.U vlaku od Zagreba do Sibenika bilo je jako uzbudljivo!!smijehU Sibeniku nas je cekao veliki trajekt.eekPut brodom je bio jako kratak ali i zanimljiv.Na putu smo vidjeli i delfine.Put je bio prekrasan!!Kada smo dosli na Obonjan,cekali smo na luci dok se svi ne iskrcaju.winkyeswinkyeswinkyeswinkyes
Stigli smo na odrediste gdje su nas cekali satori u koji su stali dvoje djece!!!!Petar-(moj rodjak)smo bili u jednom satoru,a manja djeca su bila u jednoj velikoj kuci.Za nekoliko dana je bio super tulum!!!!!smijehsmijehsmijehyesyesyesyessmijehsmijeh Sutradan smo isli setati i vidjeo sam velikog kipa.Brzo sam mu prisao!!!!
Na njemu je pisalo:On je otkrio Obonjan,on je Michajel de Matias!!!!!!!!!!
(PRICA ISTINITA-2005 GODINE)coolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcool
- 20:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.