SLUŠAM:

Guns `n` roses
Nirvana
The Ramones
Sex Pistols
The Clash
The Rolling Stones
Metallica
AC/DC
Muse
Aerosmith
Black Sabbath
itd.


Sara gospon njokich

Naziv: Sara
Donaziv: mrmlj
Nick: Volterra,
Persephone,
Škola: I.B.M.
Razred: osmi be
Naj knjiga:
Sumrak, Mladi mjesec,
Pomrčina,Praskozorje,
Orkanski visovi,
Intervju s vampirom, Vampir Armand

Neću pojesti ove ljudofe:
Sanja aka Picajzlich:
...moja bestica, flegmich, xD...

Lara aka Lafich:
...gospon njokich, moja grifasta lopta...

Klara aka Vampire sister...xD:
...proizvodnja čudnih zvukova u duetu i kronični vampirizam...xP

Vali aka Motika:
...moj wierdo mali, njokich...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

Blog.hr
Larich
Sanjchi
Vali

Likar
Kalcha
Slavich


Web Counter
Web Counter


What do u think about Twilight...and Edward...?
totally obsessed
yuck
hate it
like it
Edward...my Romeo...
Jacob...my mighty wolf...love him
mmm...Jasper
mmm...Emmet
James...love bad boys...
like doctors...especially if they look like Carlisle
  
pollcode.com free polls


















































































































































































































































































































































































































































































srijeda, 01.10.2008.

Dr. House ili Freud?

Kad god želim pisati post, zaboravim kako se zovem.
Sad bum probala, al` ne znam jel bu išlo.
Ne razumijem ljude koji slušaju cajke.
Ne kažem da svi moraju slušati rock.
Ili punk, ni klasiku.
Ali, ljudi moji, cajke???
Pa to uopće nije glazba.
Ne znam ima li uopće note?
Kao nešto što ide ovako može biti dobro:
"Čaša mi se razbilaaaaaaa, krv jeeeee poteklaaaaaa, draaaaaaga meeeee jeee ostaviiiilaaaa..."???
Ovih dana moj mozak spava. Ne znam zašto, ne znam ni kako, nije da me
briga. Nekako, kao da je tužan, a onda je opet dobro.
Možda bih trebala posjetiti psihića. OMG.
Znate kaj??? U ponedjeljak opet počinje Dr. House!!!
Razmišljam o maloj proslavi na taj divan dan. Jojkec...
Jedfa čekam!
Ne da mi se više pisati.
Mislim, nije mi se ni dalo...xD...
Pozdrafljam Sanjicu, Laricu, Klaricu, Rohtekicu i još neke koje znam.
Pussichkiss



| I (20) | love | Cullens |

<< Arhiva >>

0