SLUŠAM:

Guns `n` roses
Nirvana
The Ramones
Sex Pistols
The Clash
The Rolling Stones
Metallica
AC/DC
Muse
Aerosmith
Black Sabbath
itd.


Sara gospon njokich

Naziv: Sara
Donaziv: mrmlj
Nick: Volterra,
Persephone,
Škola: I.B.M.
Razred: osmi be
Naj knjiga:
Sumrak, Mladi mjesec,
Pomrčina,Praskozorje,
Orkanski visovi,
Intervju s vampirom, Vampir Armand

Neću pojesti ove ljudofe:
Sanja aka Picajzlich:
...moja bestica, flegmich, xD...

Lara aka Lafich:
...gospon njokich, moja grifasta lopta...

Klara aka Vampire sister...xD:
...proizvodnja čudnih zvukova u duetu i kronični vampirizam...xP

Vali aka Motika:
...moj wierdo mali, njokich...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

Blog.hr
Larich
Sanjchi
Vali

Likar
Kalcha
Slavich


Web Counter
Web Counter


What do u think about Twilight...and Edward...?
totally obsessed
yuck
hate it
like it
Edward...my Romeo...
Jacob...my mighty wolf...love him
mmm...Jasper
mmm...Emmet
James...love bad boys...
like doctors...especially if they look like Carlisle
  
pollcode.com free polls


















































































































































































































































































































































































































































































utorak, 19.08.2008.

Thompsonov koncert ili o ležećim pandurima

Jučer sam se vratila iz Zagreba, oko pola osam, a u pola deset je bio koncert. Kupila sam si nove starke, Vans ruksak za školu s crnim i pinky kvadratićima i torbicu Billabong, oujea...greedy
Htjela sam i košulju, al` nisam našla, kmee, šmuc...cry
No dobro, poslije sam išla na koncert. Trebala sam se naći s Vali i Larom (Sanja mi se nije javila), našle smo se, al` brat bratu, jedva.
Lari se nije dalo biti na koncertu, pa je zgibala, doma, valjda.
S mojima sam se dogovorila da ne budu blizu mene, al` kud god ja krenem, nabasam na njih, OMG...Bila je gužva, pa smo stalno morale ići okolo - naokolo, a svugdje hrpa pandurije, a pokraj njih klinci piju pivo i idu u time...Valjda su svi policajci beskorisni, a kad, ne daj Bože, postaju korisni, onda ih smelju i naprave od njih ležeće policajce, a prema količini ležećih, čini mi se da se to rijetko događa...Ja i Vali smo najviše pjevale, od svih, da ste nas čuli...moj dida i jaaaa, pa onda, kralju Dmitre Zvonimireee, izdajice ne imali miiraa, ubili ste kralja Zvonimiiraaaa, vila, vila Grabovčeva, zauvijek na nebu sja...Bile smo poslije žedne, pa smo išle u 24 trgocentar, ja sam zaboravila gdje je to, pa je Vali vodila (u krivom smjeru), pa joj se negdje kod škole otkopčao grudnjak, pa je neko vrijeme hodala k`o Quasimodo...
No, mi došle, a čovjek u dućanu gleda k`o da ćemo nešto ukrast, pa sam ja pričala s njim da vidi da baš nismo najveće huliganke...Mi idemo i onda Vali izvadi bombone i kaže da ih ima od jučer, da ih je držala u frižideru, OMG...njam...
Al` brzo koncert bio gotof, pa smo išli doma, šmuuuc...XD...
Pussam, kissam, ljubkam sve koji znaju da je to upućeno njima...



| I (21) | love | Cullens |

<< Arhiva >>

0