< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by:







Opis bloga

everything bout hiphop...enjoy! peace
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Nocturnal Ideal Cutie Keen on Yeses


Get Your Sexy Name






ovaj site morate posjetit: GRAFFITI CREATOR!!!
my space avatars
Get your free Myspace Comment Graphics

Get the best Myspace Comment Images

-chris brown...smijeh
Get your free Myspace Comment Graphics

Get the best Myspace Comment Images




NBA

OLEG
moj ex blog
eny i nina s hiphopa
LOS ANGELES(MY HOOOMIE) :)

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts
moje naj momcadi..hahaha

Myspace Graphics
Myspace

-crazy macka...
ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

evo neki noviteti u hiphop svijetu:
PRETTY RICKY FEAT SEAN PAUL:I WANNA SEE YOU


YOUR BODY-PRETTY RICKY


J-STATUS FEAT RIHANNA
ROLL IT!

novi singl od rihanne "umbrella"

songz

"Shorty Like Mine"-BOW WOW
(feat. Chris Brown)

[Chorus]
Only thing that keeps me up when I'm feelin' down
I don't know about you but I gotta keep mines around cause
I done looked I done searched and it's hard to find another shorty like mine
baby yes I'm addicted to how we kick it everything you say to me
Never knew it could be so wicked hopin' that you stay wit me
search around the world but you will never find another shorty like mine
shorty like mine

[Hook]
I tell my niggas that uh you got a girl but she ain't nothin' like (mineeee)
Cute face nice size like (mineee)
Stay kitted hood wit like (mineee)
mean walk talk Chris help me tell 'em what's up

[Verse 1]
I knew when I ran into this one she would be the redrum of my pimpin'
Knew she would be the one to make me stop caring about other girls
on my jock and gettin' them she was the one to slow me down hold me down
I roll wit her know go wit it now Im'a grow wit it now I'ma go get her thas how
I got her don't be mad you can't get one hotta broke them up when they made lil' momma
I don't care what my niggas say she been there everyday for my drama Some of the homies
hate cause they want her wish they the ones thas datin' my woman gone get a good look cause she fine
and I don't mind cause she mine

[Chorus]

[Hook]
I tell my niggas that uh you got a girl but she ain't nothin' like (mineeee)
Cute face nice size like (mineee)
Stay kitted hood wit like (mineee)
mean walk talk Chris help me tell 'em what's up

[Bridge (Chris Brown):]
I got all this love inside of me and all I wanna do is give it to her
I don't care what the fellas say bout it cause I got somethin' to say bout it
Wat I'm about to say is straight up real talk no cut I don't play bout' it
There ain't a price u can put on a girl who knows just what to say when
you need to hear it the most and I'ma tell you somethin' else if
I don't know nothin' else I know

[Chorus]

[Hook]
I tell my niggas that uh you got a girl but she ain't nothin' like (mineeee)
Cute face nice size like (mineee)
Stay kitted hood wit like (mineee)
mean walk talk Chris help me tell 'em what's up

[Verse 3]
I wanna give her the world and I ain't even tryna lose her
I'm addicted to my girl and the way that she twirks in that little skirt
just for me in the club in the crib in the streets she represent for l-b-dub
e-n-t she a nice with the pretty brown bright eyes I'm a winner wit the
right prize I'ma give it to her to the rhythm of a hi-hat she got a beautiful mind
you can't buy that and the site of her behind when she walk on by make a
nigga wanna try that she got the prettiest smile and she gangsta keep me
from runnin' wild and I thank her and we can talk about anything she got
good conversation my homie and my friend and plus she patient

[Chorus]

[Hook]
I tell my niggas that uh you got a girl but she ain't nothin' like (mineeee)
Cute face nice size like (mineee)
Stay kitted hood wit like (mineee)
mean walk talk Chris help me tell 'em what's up

[Chorus]




THATS THAT-R.KELLY FEAT S.DOGG

about me...

name: nicky
age:15
city:zd
class: 1e jezicna nazor
fav rappers: chingy,chamillionaire,legendarni 2pac,the game,naravno i chris brown al je on vise r`n`b
fav drink: red bull!!!!!!winkwinkwink
fav jelo: lasagne
-treniram hiphopsmijeh
-obozavam iversona,chris browna,opcenito sve rapperecerekcerek
-ne volim...skolu...bang
pozzzz svima koji me poznaju i ne poznaju...kiss peace


NO MATTER WHERE YOU GO,YOU ARE WHAT YOU ARE-PLAYA...
I`M FAR FROM BEING GOD,BUT I WORK GOD DAMN HARD!!
(citati: jay z)
MySpace Layouts
MySpace Layouts
MySpace Layouts

subota, 31.03.2007.

PCD

yo! evo jos tri dana skole pa konacno pocinju praznici...falim te boze,stvarno nemam vise zivaca!!! jedino ce mi falit sportasi...cerekcerekcerek kod mene se inace nista novo nije dogodilo,jedino sto vjerovatno odustajem od treninga hiphopa kod one luce jer me nekako zivcira i ne zna dobro vodit sat...bolje ja plesem doma nego kod nje a i uz to nas je trebala vodit u zagreb na nastup i zeznula nas je lipo...headbangheadbang a sta bi ja sve dala da zavrsim jednu vecer u zakon kaficu aquariusu u zg....sve puno hiphopera...a ovdi u zd kao sto vec svi znamo jako slabo stojimo s hiphoperima...nono a sad ce turisticka sezona pa mozda dode koji..nada umire posljednja...uglavnom,sad jos par slicica od super cura PUSSYCAT DOLLSA,malo od jessice albe itd...ostavljajte puuunnnoo komentara!!!! volim vas svih...peacesmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

buttons-moja i paulina naj pjesma..zakon je!!!

jedan slatki video od olsenica...smijeh
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
jessica alba

soccx-scream out loud(pjesma je zakon)
tekst od pjesme:
Go left, now right
Need you to switch my light
I'll lick I'll bite
come step to me tonight

Verse

Next time you go into party
Make sure you do it the right way
Get fly proper attire
a good time is all that we want
X-rated thoughts on your mind now
nice girls are left in the background
here's how you get down, get crazy
hey boy, can you follow me now

Prechorus

Stand up and shout out loud
say that you're ready now
hold on and don't you stop
keep ya head up now just let the rhythm move ya
Stand up and shout out loud
say that you're ready now
hold on and don't you stop
keep ya head up, KEEP YA HEAD UP!!

Chorus

Oh oh Oooooh
Throw em up and scream out loud
Oh oh Oooooh
Do ya thing and show em how
Oh oh Oooooh
To keep it up and knock em down
Oh oh Oooooh
Throw em up and scream out loud

Verse

See how I'm moving my body
Won't you come here and join me
Leave your drink at the bar now
And come show how you get down
No time for sitting and waiting
cheap talk is left for the lonely
cus we came here to party
heres how we do it our way

Prechorus

Stand up and shout out loud
say that you're ready now
hold on and don't you stop
keep ya head up now just let the rhythm move ya
Stand up and shout out loud
say that you're ready now
hold on and don't you stop
keep ya head up, KEEP YA HEAD UP!!

Chorus

Oh oh Oooooh
Throw em up and scream out loud
Oh oh Oooooh
Do ya thing and show em how
Oh oh Oooooh
To keep it up and knock em down
Oh oh Oooooh
Throw em up and scream out loud

Mid 8

Go left(go left), now right(now right)
Need you to switch my light
I'll lick I'll bite

Go left, now right x2
Go right, tonigt
Switch my light
Go left, now right
Chorus

Oh oh Oooooh
Throw em up and scream out loud
Oh oh Oooooh
Do ya thing and show em how
Oh oh Oooooh
To keep it up and knock em down
Oh oh Oooooh
Throw em up and scream out loud

chris brown video

eko..to bi bilo to za pocetak...peace(nadam se da vam se svida)

|komentiraj 13| printaj| #|

 

 

 

 

 

utorak, 27.03.2007.

brzi net,konacno nove slike...

yo! ajme ne mogu virovat!!! konacno sam dobila max adsl i ne moram trpit vise onaj usrano spori internet...ovo je razlog za slavlje!!partyparty uzivajte u slikama:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pogledajte ovaj video: genijalan spoj njemackog rapa i rocka...cak imaju i dj-a u bendu...genijalni su decki i zovu se nevada tan!!!! obozavam ih!!!smijehsmijehcerek


jos malo chrisa browna:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us-chamillionaire
Image Hosted by ImageShack.us

pozzz svima...peace

|komentiraj 5| printaj| #|

 

 

 

 

 

nedjelja, 11.03.2007.

ecko roba

evo vam nekoliko picz od najbolje marke robe na svitu: ecko unltd!!!! tribao bi se ovdi u zd otvorit ecko ducan,al ako ga nema u zg,kako ce onda bit u zd??? roba je predobra,kad sam bila u hamburgu sam bila jednom ecko shopu....bilo je prejebeno tamo!!!smijehsmijeh ko da si dosa u raj...






(new era caps logo)

( i naravno ecko unltd logo)

jelda da su zakon slike??! pozzzzzzzzzzzz

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

petak, 09.03.2007.

evo me nakon 100 godina....

da se i ja konacno malo javim!! nakon jedne "uspjesne duje" iz kemije evo i mene konacno u vikendu.... headbangbangsmijehsmijeh
konacno se mogu posvetit zanimljivim stvarima:treningu iz hiphopa,SUBOTI!!!!

- chingy(trenutno moj naj rapper uz jibbsa..)

u americi se pojavija novi reper..zove se JIBBS,te ima 16 godinacerekcerek sladak je...proslavio se sa pjesmom: CHAIN HANG LOW...zakon je...poslusajte: enjoy...

jibbs,chain hang low



i jos jedna pisma na njemackom od zakon rnb grupe "bisou"(na francuskom: poljubac) koje je napravio njemacki zakon rapper bushido.
malo je tuzna,ali isto lipa....

DIE ERSTE TRAENE,BISOU(prva suza...)


u slijedecem postu slike od rappera....cerekcerek POZDRAV MOM NAJBOLJEM RAZREDU 1E TE EKIPI SA HIPHOPA....!!!! cerekcerek love ya all!!!!! peace

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.