svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

joj ovo mi je najdraze mjesto za pisanje heeh
e pa ljudovi moji ev nesh malo o meni

zovem se mia,imam 16 godina,po horoskopu sam
djevica al samo po horoskopuu heh,zivim u zagrebu
u ilici tacnije,imam prelepog peseka zove se shugi heh malo funny ime
za malog peseka al ok on je malo pudl presladak u ovaj koji dan ga idem
ofarbat u crno jeeeeeeeeeeee,idem u privatnu gimnaziju 2 sam razred
VOLIM-crvenu boju,mamu,black i hip hop glazbu,brokule,spinat jes mljaaac
marku ecko unltd. baby phat i apple bottoms jeeeeeeeeeee naj marke na svijetuu
2paca i mansona najvishe na svijetu volam ....
NE VOLIM-umisljene ljude,narodnjake,minice,mog tatu koji me je ostavio
i otishao sa drugom zenom,lazljivce,kolache bljakkkk.......

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

STA SLUSAM???

2pac(tog covjeka volim najviseeee na svijetu)
manson(odmah poslije 2paca)
slipknot
evanescence
cream
kiss
black butterlfy
my chemical romance
SOAD
ramones
MC5
cradle of filth
the clash
TBBH
good charlotte
SIMPLE PLAN
bullet for my valentine

.
..

OVOLIKO VAS JE BILO OD 03.05
Free Hit Counters
Free Hit Counters
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

utorak, 01.05.2007.

e pa...

et sad imam puno vremena pa chu vam isprichati kako je moj zivot postao SRANJE!!!ali prije sveg da se upoznamo zovem se mia i imam 16 god.zivim u ilici u zagrebu,e sad da se vratim...
sve je pochelo proshle godine kad su se moji roditelji razveli,mama mi je doktorica a tata advokat,slagali su se uvijek dok se najdenom nije deshilo neshto strasno MOJ OTAC JE OTISAO OD KUCE ZBOG JEBENE LJUBAVNICE!!!!!!nashi su se zhivoti od tad promijenili zauvijek,mama je zavrshila na psihijatriji a ja sama u velikom stanu,kad je ON (valjda otac) otishao prestala sam jesti tj. oboljela od anoreksije,inache visoka sam 1.70 a imam 44 kg a prije njegovog odlaska sam imala 54,nakon nekoliko mjeseci mama se vratila iz bolnice i pokushalal je da sve bude kao prije ali bilo je nemoguche bez NJEGA,ja i ON smo bili povezani kao nekom vrpcom za njegha bih dala i svoj zhivot a sad bi voljela da CRKNE!!!! prosle godine sam prvi put i probala
marihuanu i normalno svidjelo mi se pa sam se navukla i na taj SHIT,moja jadna plucha nemaju vise snage da uvuku niti jedan dim te opojne travke ali ja bez nje ne mogu samo se nadam da se necu navuch na neki gori SHIT kad me marica prestane dizat,a shkola tu sam jedino ok prolazim 4 i to ne znam ni samam kako ehh pa trudim se,kada pogledam unazad prije 2 godine imala sam sve sto sam ikada htjela-NJEGA(tatu),mamu...a sad imam samo mamu koju volim najvishe na svijetu i ON mi vishe ne treba,ne zove me NIKAD,zadni put smo se culi prije 3 mjesecaa nazvao me i samo hladno upitao DA LI TI TREBA NESHTO????a ja sam rekla MA NE NE TREBA SVE JE UREDU.a voljela bih da sam mu mogla rech TI MI TREBASH ali znam i samam da se nikad ON visshe neche vratiti,on sad ima novu OBITELJ i novu kcer koja je zamijenila MENE,meni on posalje jednom mjesecno 5000 kn i misli da mi je to ono shto trebaam mislim nije oon ni u krivu to mi treba za maricu al meni vishe od svega treba ON ali dobro,u zadnje vrijeme se oporavljam pochela sam ponovno izlaziti mama se skroz oporavila chak sam si i nashla decka koji me VOLI(bar tak kaze) i eto pomalo se sredjume i ja i moj zhivot ,ali moje srce nikkad nche u njemu je ostala praznina koju samo ON moze ispuniti,nazalost ta ce praznina zauvijek ostati neispunjena...
nononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononono



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>