Aj iz bek!!! - Earendil - Blog.hr

Earendil

26.02.2008., utorak

Aj iz bek!!!

Evo mene, opet tu kod vas....
:D
sam vam falel? pa normalno da jesam, kaj opce i pitam...
:DDDDD

ste mislili da bum ja odustal???
pa nesem ja pizda koja bi samo tak odustala....
evo, vec dugo nisam nist postal pa sam se zazeljel...
evo sada ovaj vikend imamo 4 rodjendana, pa sry svi kod kojih me nebude (stvarno ljudi znate da bi ja svugdi bil... :D)
evo sretan rodjendan: Hery, Tonka reci cvrcak :D, Kozaricka (sry stara al stvarno nemrem dojti), i Veca, (a nju bas i neznam ali nema veze :DDD)
evo pusa svima :-*
Evo ja idem k heriju v gorice ovaj vikend, pa bude novih slika, sada samo da nabavim mobitela koji oce i slikati...
:DDDDDDD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.