I finally found my way?!

utorak, 29.04.2008.

1. gradimo svijet od obLaka & baLona

→ sjediLa sam na baLkonu jednog ''malog'' gradića u francuskoj i gledala zalazak sunca.
eiffelov toranj se ponosno uzdizao lijevo od mene.
- sutra je taj dan!- pomislila sam.
sto uopce radim ovdje i tko sam ja?
sjedim i pratim oblake, gradim snove i priželjkujem.
ja sam osoba izgubljena u svemiru koja želi ...

no probudimo se ... što će se tako važno dogoditi sutra?
sutra odlazim iz ovog smoga. reci cu kraj i gotovo. pljesak.
odlazim s pozornice ponosno hodajući i napuštajući - sivilo.
odlazim u London, u snove. odlazim u oblake i balone, odlazim ...
bitna je zelja.

mozda zalutam i u Irsku, nikad se ne zna.

otišla sam.

...

i nema me više.



→ post je napisan sa dosta gramatičkih pogrešaka,
malo ima č i ć, malo nema ... (:

misterija.


- 17:43 - | 1 komentara | print | #