vrilo zivota

nedjelja, 14.03.2010.

Djevojčice moja...SRETAN TI ROĐENDAN

birthdays Pictures, Images and Photos



[/IMG]

Radosti moja svakog dana majci daješ nadu za životom
i sve dok me bude ti djevojčice moja imat ćeš najlipše djetinstvo..
i kunem ti se! uvjek ću te čuvati od svega..
Nek ti je svaki dan ispunjen zdravlju i ljubavlju...
Nek ti svaka aktivnost bude radost ! bilo kad učiš,
kad vježbaš mažuretkinje i kad igraš košarku
uvjek ćemo biti uz tebe
mama i braća..
Nek ti je dan ispunjen suncem i pismom...
a i mama će uz pismu dignut zate čašu... za princezu našu..



sve drugo djevojčice zaboravi samo pivaj mi....


a ovo je za moju dušu....!!!

- 12:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.