vrilo zivota

ponedjeljak, 29.06.2009.

kad pisma srce obuzme ( I dio)

Mali hotel društvo od pedesetak poznanika...sidin u dnu stola odlutala mislima..starom i mojoj priji godišnjica braka uturali oni 25...ma koja je tebi pizda materina aj diži se šta si mi štuva ol ti se pokvarilo štogod ..aj
nisan te zva da sidiš već da nam pivaš..Aj dobro ne deri se na mene,par pisama i nema više...
Ma samo ti kreni znam ja kad ti počneš trajat će to do zore...taka si u svemu...uh neću ti svašta govorit...
a je promlja je nešto kroz zbe...ih teško pogodit šta..


prva pisma -četrdeseta...a ja sam tu ...
uziman mikrofon polako pisma poteče....ptaju me kada odem ja ko će da zapjeva ,jebe mi se ko će onda pivat...zaori se pljesak..




druga pisma-meni jedna od najdražih...željo moja najdraži otrove...pivajući dođen do staroga siden na stol i za njega otpivam..daj mi ruke da sve jade zaboravim noći oveeee...




treća pisma-meni na posebnom mistu nekako sakrila se u dnu srca ...ti je voliš prijatelju.. i znala sam svi uz mene
pivaju...ako ijednu pivam ovu pivam iz samog srca takva sam suza poteče..skupili se oko mene polako se njišići dižući ruke vičući ponovi je...kum kleka na kolina a prija ruku stavila na srce i nešto govori..razumila sam kao-ako te niko ne ubije ja ću...odnijo vrak šalu takla sam mnoge..ovu sam ponovila jer su to tražili... teško palo...sjećanja nisu tako daleka...ali kad se piva s ljubavi i za svoju dušu nešto je najlipše...




četvrta pisma-dira dušu...u maloj pauzi da namočim grlo.. želju ima tome...aj lipoto sve ću ti dat ,kuću ,zemlju ,kravu samo moju zapivaj...aj kvragu ne cmakaj me ,aj ča šta si me zabalija gospe ti..
ma nisan ni počela ovacije i pljesak...



peta pisma...i ja se raspištoljila...uvatila jači tempo....u sredini svi oko mene ..plešu vrte se....šibaj mateeeeeee ih kad smo mi bili momci i divojke....odnese ih vrak vanka poveja stari sve udara nogam ,kombaca se maše tavajolom...viče meni..nestaj samo šibajjjjj udri staraaaaaa...



šesta pisma....majko stara.....poslin ove gori tražili ste plačite....iđe prema meni strikan nosi čašu i veli...aj lipo kvragu jesi čula posre jedan..al nije se maka otpivali zajedno...


sedma pisma-dođen do moje prije zagrlim je i odpivam joj ovu...uzmi sve što ti život pruža....ovo vridi i za mene...



osma pisma-svi se u ovoj našli....a pogotovu stari....



deveta pisma- za sve muške koji se sićaju i pate !!onako prozborim prije pisme...ajmo da vidim ruke....
ako se negdje sretnemo negdje ...(teško više)...



deseta pisma-zelene oči...(a moje)...samo što ja ode pivan ..što mojoj sreći nije doša kraj...veseli su veseli...


jedanaesta pisma-odnija vrak šalu uze stari mikrofon i veli da onu moju ..jedna je D...--gledan ga okriće se prema meni i zapiva ovu... a ja isprid njega onako čudim se i pitam jel to meni...e moj stari kasno ti je....ošla danijela nije rekla zbogom...



dvanaesta pisma-našla se i ova u dnu srca....kako je ekipa većinom u najlipšim godinama ..i kad nježnost potraje ..svi su se našli u ovoj pismi...


trinaesta pisma-e dira dira odnija te lipi vrak ..prozbori neko ...upačim prst u barba matu...


četrnaesta pisma- meni najdraža...sva je istina u njoj...svi zagrljeni i svi pivaju...kako uvjek pivan one koje diraju srce i poslim par dana vele mi ..znaš da si nam ulipšala svaki tren ...



petnaesta pisma-i zadnja u ovom djelu..poslin ove moralo se ići nešto ist ,a bome i popit osušilo se grlo...
neee viče stari odnija te vrak ne tu....do drugod djela miksa od pisme i lipe večeri pozdravlja vas vaša zagora....wavepjeva

- 22:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.