vrilo zivota

petak, 06.03.2009.

zapivaj pismu zagoro, biseru mili ,lipota me tvoja obara....









spontaneus





Ža mi što neman ovu pismu od meni najdražih (STARIH PRIJATELJA) al i ova sve govori...




Ejjj kaafanooo kućo stara daj još jednu za bećaraaaaaaaaa.....





Post namjenjen prijateljima a i vama dragi blogeri koji volite pismu koji su mi nedavno uljepšali veče..održavala u
pivali smo do zore ,plesali...kad sam zaželila ovu pisu a prijatelji je odsvirali samo za mene!.....
A meni nije teško dušu taknuti....
Evo ja vako malo prikazala šta je zagora pivala s prijateljima....
Laku noć sviračiiiiiiiiii pjesmom ste me opiliiiiiii
Laku noć sviračiiiiii dušuuuuuu ste mi dirnuliiiiiiii......



- 02:49 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.