vrilo zivota

ponedjeljak, 02.03.2009.

nisi dugo samnom ( mom mlađem sinu)

Dugo sam razmišljala šta je to kad damo život za svoju dicu,kad im posvetimo život ,da ih dignemo u čiste i iskrene ljude..Ja sam taka majka.Sve sam dala i dušu i tilo,danas sam ponosna izborila sam se da ti sine dam sve.U tugi i boli,neimaštini bila sam posebna i pribrana samo za vas.Druge bi poklekle,ali ja ja nikad jer ja sam posebna majka.
Danas kad si me zagrlija i poljubija moje srce nije moglo drugačije,puklo je od tvog stiska,falilo mu je da ga ti razumiš..iako si odabra drugi put i nisi samnom ja sam sritna što si ti vidio ljubav moju..što si vidio patnju mog života..
Sad znaš kako tvoja majka plače ,kako je skrivala svoju bol,znao si možda i prije al ti je tribalo vrime da svatiš.Nisam vas ostavljala ni kad su tukli ni kad su me vrijeđali ni kad su govorili,,ni kad nisam imala dom.Nisam se sramila posla nikakvoga s vama i s pomoću BOŽJOM i križom kojim nosim postala sam jača kao ovaj kamen.
Ponosna sam na tebe ,ponosna na tvog brata,na tvoju sestru...jer vi ste mi sve,za vas sam izabrala i nastavila život ,bio on sa suncem ili bez njega..imaš najtopliji dom sine moj! I majku koja se nastavlja boriti ,nećeš biti kraj mene ali znam ti ćeš me sljediti i pružiti topli zagrljaj koji je tvojoj majci sve...
Ova pisma sve govori:iako će mi pustiti suze moje srce je takvo !plakat će jer zna da da je veliko ,veliko i ponosno..

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

- 09:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.