< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by Underground Queen

OpIs BlOgA...

ovaj blog nastao je iz čiste dosade...na njemu ću pisat sve šta se sjetim...a ako nešto ne razumijete...meni je žao...ali probajte shvatit...smijehsmijeh






MaLo O mEnI...

Ime:Ivana
Dan kada sam ugrozila ovaj svijet:16.08.
Horoskopski znak: Lavwink
Imam...14 god
Imam sestru koju jako volim...cerekcerek


volim:

-SVOG DEČKA
-MSN
-svoju obitelj
-sladoled
-svoje frendove
-kompjuter
-mobitel
-izlazit van
-ić na more
-piti sve šta se piti da
-biti s frendovima


ne volim:

-umišljene ljude
-školuburninmadburninmad
-pojedince
-kad mi netko soli pamet
-ljude koji misle da se svijet vrti oko njih



LiNkIćI...

ljudići koje čitam i koje znam:

....Plavuša....
....Maja....
...MoČo....
....Nora....
....Lea....
....Jan....
....Andrej....
....Tony....
....Incidenti Žegoti....


ako sam kog zaboravila neka kaže pa ga upišem...

FrEnDoVi MoJi...

PRIJATELJ JE NETKO TKO RAZUMIJE TVOJU PROŠLOST VJERUJE U TVOJU BUDUĆNOST I PRIHVAĆA TE ONAKVIM KAKVIM JESI,A NE SERE GLUPOSTI......


hmmm...pošto ih puuuuno ima...onih jako mi dragih...samo vam ukratko kažem neš o njima...


majček moja...
ma kul mi je ona...svaka čast...

tajica moja...
suuuper osoba...moš joj sve reć...

baba moja..
a muvica je ona moja...woljam ja nju mučoooo...

jelena moja...
carica je ona živa...hehe...još kad se zaljubi...ili dobije axe...looool...

marinica moja...
a bubica je ona...voli marka...heeh

klara moja...
kravica je ona...i slobodna je...dečki navalite...hehe

i samo da spomenem kulera mog...andrej legendo najbolji si...yes rofl

ima ih još...ali mi ih se ne da nabrajat...tako da sry...a ako se neko uvrijedi nek se javi pa ga upišem...







srijeda, 13.06.2007.

e pa da i ja napišem novi post...

pa kod mene nema niš novog...
sve je po starom...škola je još uviijek na mjestu...i svima nam je dosta škole...bangbang
ali napokon...praznici su za 6 dana...ali ono još samo 6 dana...ne mogu ja uopće shvatit da je tako malo dana ostalo...do kraja...mislim ono nisam još svjesna toga... ali ono oke...i tako...

i sad moram još neš napisat...

kekici...:
javi mi se preko maila...
moram ti neš reć...
i stavi me u box...

močotu...:
javi se na msn-u...
moram ti reć neš..
u vezi s dariem...
heh...

i mapsy i kepsy...
javite se na msn-u...

i da sad moram ić jer moram...ić štrebat za sutra....

ae lawa was Zvončic@...i pusek veliki šaljem....kisskiss i pozzzzz...wavewavewave

- 14:27 - xx Kiss Me Honey xx SaMo(20) - xx On The Lips xx - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.