Dziweb

Najbolja školaska stranica u hrv utorak, 28.06.2005.

E da, nisam spomenuo da je školska stranica Gimnazije Lucijana Vranjanina proglašena najboljom školskom stranicom u Hrvata po izboru časopisa Enter. I tako smo imali prošli tjedan intervju sa njihovim urednikom te slikanje za časopis (Petar, Ida i ja tj. Ivan). Sljedeći mjesec će izaći naša slika u časopisu, te taj intervju. Kao nagradu škola je dobila digitalni fotoaparat.
Evo sami procjenite kvalitetu naše (pa sada za nas već bivše) škole: www.lucijanka.hr

Evo nisam neko vrijeme ništa pisao. Razlog tome je bio što sam radio na novom forumu za svoju stranicu. Jučer sam ga završio pa ga možete slobodno pogledati. Adresa je forum.dziweb.com

Forum koristi vBulletin sustav koji je najbolji postojeći forum. Sve za moje posjetitelje :)

Kolekcija wallpapers a motivom auta nedjelja, 19.06.2005.

Evo, kao što sam rekao da stavio sam na stranicu kolekciju wallpapera s motivom auta. U kolekciji se nalazi 55 slika i sve su veličine 1024x768. Nadam se da će vam se slike svidjeti, te da će imati uspjeh kao moja prva kolekcija koja je imala u mjesec dana preko 15 000 skidanja.
Navedenu kolekciju možete skinuti s OVE ADRESE

Izašao novi DivX tj. verzija 6 petak, 17.06.2005.

Siguran sam da nema osobe koja nije čula za Divx. Nakon revolucije koju je unio u svijet video formata, DivX izlazi u novoj verziji. Prema riječima autora DivX 6 donosi novu kvalitetu ovome formatu. Službeno se kaže da je namijenjena spremanju osobnih video-radova visoke razlučivosti i distribuciji komercijalnih filmova, uz podršku za titlove na više jezika, izradu izbornika i dodatkom više audio trackova. Novu verziju programa možete skinuti s ove stranice.

Super Dan subota, 11.06.2005.

Evo da se pohvalim jučerašnjim danom. Jučer je bio jedan dobar dan za moju stranicu. Ima sam oko 3000 posjeta (možda više još čekam službene rezultate), što je 6 puta više od mog prosjeka, te novi rekord. Za webmastera nema većeg užitka nego kad sruši rekord u posjećenosti. Ali s druge strane taj nagli porst posjetitelja mi je uvelike povećao potrošnju prometa koji mi je ograničen na mom web hostingu. Ali naravno, ja ne bih bio ja kada ne bih imao malo sreće. Jučer mi se navečer javila jedna hrv. hosting tvrtka i pitala me da li mi mogu ponuditi hosting. Danas će mi poslati službenu ponudu i onda ću ocijeniti jel prihvatljiva ili ne. Već sam imao dvje ponude od pojedinaca koje sam odbio mada su obje bile najviše što možeš imati na itnernetu. Rekao sam da ponude primam samo od tvrtki. Evo sada ću dobiti ponudu od tvrtke. Nadam se da će biti upola dobra kao one prethodne.

Ljepa kolekcija wallpapera četvrtak, 09.06.2005.

Evo da vam predstavim malu kolekciju wallpapera koju sam pronašao surfajući netom i skupio u jednu cijelinu. Riječ je trenutačno o 51 slici. Glavna tema je priroda. Imaju razne slike rijeka, slapova, planina, travnjaka, šuma i drugim prekrasnih prirodnih krajolika. Svatko može pronaći nešto za sebe. Ako želite možete uljepšati svoj desktop ovom kolekcijom koju ja zovem Dzi Nature. Evo izdao sam kolekciju prije tjedan i nešto i već sam imao po raznim web stranicama preko 10 000 skidanja. Čak je i na mojoj stranici već na 4 mjestu po popularnosti. Ako želite skinuti i sami prosuditi o kolekciji to možete učiniti s OVE ADRESE. Nadam se da ćete pronaći nešto što će vam se svidjeti.

PS: planiram za tjedan dana napraviti sličnu kolekciju slika autmobila. Već imam stotinjak predobrih slika

Otkrivena jedna od najvećih tajni Googla?! subota, 04.06.2005.

Eto budući da puno provodim vremena na internetu i da me zanimanju sve stvari vezane uz Google, ova mi se nova priča čini jako zanimljivom. Uglavnom glasi ovako nekako:

Riječ je o projektu o kojem se već duže vrijeme nagađa, odkada je otkriven "tajni" dio Googla tzv. Eval.Google. kada odete na adresu http://eval.google.com vidjeti ćete NIŠTA. Nitko bez prave šifre ne može pristupiti toj stranici. također ostatke Eval.Google možete vidjeti ovdje. Nitko ne zna točno što se krije na toj adresi. No sada neki tvrde da su otkrivi pravu istinu, koja galsi:

Google koristi ljude!!!!!!!!!!!

No što je to preciznije?! To je tajni laboratorij ljudi iz cijeloga svijeta (od Kine do Nizozemske, od Koreje do Brazila). Oni su plačeni da provjeravaju razultate pretraga na googlu svaki dan. Većina zaposlenih su pronađeni putem svučilišta iz cijeloga svijeta. Njihova zadaća je spriječiti spam, dovesti prave stranice na vrh rezultata pretraga, testirati nove proizvode koji još nisu dostupni javnsoti.

Također pogledajte ovaj flash filmic gdje se jasno vidi unutrašnjost Eval.Google-a.

Sada je glavno pitanje jeli to istina ili namještaljka. Ja osobno mislim da je to istina i da je to Google uveo kako spam kontrolu jel ne postoji takav algoritam koji bi mogao 100% razlikovati prave stranice od spamm stranica