Dziweb

Disk Usage Warning (warn) ponedjeljak, 02.05.2005.

Probudih se jutros i kao svaki dan počnem pregledavati svoje mejlove. To vam je kod mene proces koji malo potraje zato što imam dvadesetak email adresa (to su samo one kojima sam upamtio ime). No uglavnom dođem do svog glavnog mejla kad tamo poruka: Disk Usage Warning (warn)

The account with the username 'cenzurirano od mene', is running out of disk space.
Please remove some files from this account, or ask the administrator to increase your disk quota.
You have currently used 83.91% of your disk space.

Uglavno to me moj hosting upozorava da sam iskoristio 84% svog diskovnog postora. ALI NISAM!!! Jedva da koristim 10%. Već duže vrijeme provjeravam stanje diska i primjetio sam da kada god nešto maknem s diska da mi se ne mjenja stanje diska. Valjda je neki bug u inače predobrom hostingu.
Ma idem se sada žaliti njima. Neće mene nitko zajebavati.