POCEPANI DZEP

03.09.2006., nedjelja

Tuborg - loud and clear...

Kakve dve noći! Ma apsolutno fantastično! Briljantno!

A o čemu se u stvarai radi, pitate se? Naime, poznati proizvođač piva Tuborg, ako se ne varam poreklom iz Danske, organizovao je fenomenalnu žurku u Beogradu. Elem, firts thing first, što bi rekli Englezi...

Sam prostor za žurku je neverovatan, u podnožju Kalemegdan tvrđave, ispod čuvene Zindan kapije, mesto koja stvoreno za party. Zamislite srednjevekovne zidove oko vas, Dj pult ispred vas a vi u ritmu skačete u podnožju... Gomila mladih ljudi na jednom mestu, energija na vrhuncu... sve ključa! Naravno, bilo je i upotrebe svakakvih stvari - klinci gutaju tablete na veliko i tako se ostaje do ujutru... Najvažnije je, međutim, da za dve večeri nekontrolisanih 'orgija' nije blo apsolutno nikakvih nasilničkih ispada. Narod se jednostavno ludo zabavljao! Što se mene i Aljoše tiče (moj drug sa kojim sam bio na ovom ludovanju) - mi smo do kraja verni prirodi i njemi resursima...smokinsmokinsmokinsmokinsmokin

Lista izvođača je zaista bila impresivna (idem redom i o svakom izvođaču ću dati moj lični utisak, ali treba uzeti u obzir da sam bio prilično pod uticajem stare dobre marijuane, tako da će ocene odisati velikom dozom subjektivnosti):

Dan prvi:
1. DARREN EMERSON - apsolutna legenda... masa se zapalila uz 'Born slippy'... i kad smo mislili da će čovek da stane, on je išao sve dalje i dalje i dalje... nema stajanja! Darrene, dobio si 5!

2. FELIX DA HOUSECAT - Šta tek reći o njemu? Čovek 20 godina radi i sve je bolji i bolji.. Svi znamo za njegov 'Silver screen' i čovek je nastavio da prži još žešće nego Darren... U tim momentima pod dejstvom trave bukvalno nisam znao gde se nalazim... Pre sam mislio da će on raditi neke mekše stvari... Kako sam se samo nasmejao na kraju kad je čovek počeo da udara po nekom neverovatnom ritmusmokinsmokin... 5 Felixe!

3.MAX GRAHAM Pošto se već masa dobrano izmorila, u gluvo doba noći, ovaj čovek je nastavio tamo gde su dve velike legende stale. Drugar i ja smo već bili gotovi, što od umora što od svega drugogsmijeh tako da smo baš odmorili uz ovog lika. Prepoznao sam kod njega obradu 'Owner of the lonely hearth' od grupe 'Yes' i još možda dve stvari... U svakom slučaju, nije bio loš... Trojka!

Dan drugi:
1. BODYROCKERS Pravi ljudi na pogrešno mestu! Kakva šteta, kakva šteta... Likovi su neverovatno pržili i odsvirali zaista sjajan, fenomenalan koncert, ali nije mi jasno kako se jedna rok grupa i to fenomenalna mlada rok grupa, zbog koje mi se čini da rok ima budućnost, mada sam mislio da je odavno mrtav, našla na jednom ovakvom mestu, pred publikom koja je većinski opredeljena za elektronsku muziku. Sa 'Round & round' i 'I like the way you move' zapalili su sve prisutne, ali prethodne stvari su beogradskoj publici bile dosta nepoznate, tako da nije mogla na pravi način da odreaguje nanjih. Meni ste se jako svideli momci, ali sveukupno - dobijate 4!

2.LEGENDA, KRALJ! KLEINENEBERG - i sve sam rekao. Ti čoveče, na skali od 1-5, dobijaš 15! Još ne mogu iz glave da izbacim 'This is not Miami'... Otprilike 5 hiljada ljudi, a možda i više, je skakalo skoro tri sata u ritmu ovog čoveka... Ja sam ostao zapanjen.

3.CASSIUS.. kao i prethodne noći, negde oko pola 5 ujutru smo pali s nogu... Momci koji su izašli na stage su svojski pržili, iako je Kleinenberg uzeo poslednje atome snage masi, masa se nije predavala. Napred, napred, dok konačno nismo pali. Momci svaka čast, ali samo 4.

I tako, završio se i ovaj 'Tuborg green beat'... Ujutru smo bazali po gradu i na Trgu čekali bilo koji prevoz do kuće... Nisam osećao noge, usta su mi bila suva ko barut, bio sam iscrpljen do koske, ali je vredelo... Vredelo je mnogo, mnogo više od 20 evra koje smo dali za ulaznice... Vredelo je biti tu!
- 16:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...