utorak | 30.05.2006.

Oink!Evo napokon i novog posta.Več ga nisam 10 dana pisal.Kroz vikend nisam bil vani jer sam bil na moru,i došel sam tek u nedelju navečer doma.U ponedeljak nisam ništ posebno delal osim kaj sam sa Šantekom išel dati radit majce MonkeyBikeTeAm,i onda sam išel posle pješke doma i bil sam celi mokri jer mi je kišobran za K****.Onda sam danas na zemljopisu dobil 1 jer nisam imal zadaću.Oink!Onda smo 5 i 6 sat imali tehnički a androlič je kasnil 20 min,kaj je kod njega uobičajeno.Danas smo ja i miha išli po majce i baš su kjul.KO ih oče videt nek dojde do mene doma....lol....ko oče videt ima Monkey Bike TeAm forum.Ak nekaj s linkom ne valja nek veli u komentarima.U zadnje vreme neznam kaj da pišem opče.KAd se zmislim kaj da pišem bum napisal malo duži post.Oink!oink!oink!oink!oink!oink!oink!oink!oink!oink!

- 21:03 - Komentari (24) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.