subota | 20.05.2006.

Evo napokon i novog posta.Ovaj tjedan mi je nekak jako brzo prešel.I onda sam u petak posle skole odmah isel s mamijem na voznju.U pol 5 pocela je kiša i celi smo bili mokri.Onda smo išli doma,i taman kad sam došel doma je prestala kiša padati.mad,ali je onda posle opet padala.Onda smo danas ujutro imali tekm i išli smo u Čakovec igrati.Došel sam doma oko 1,i u pol 2 sam se opet išel vozit.Bili smo na rampi.Bilo je dosadno jer smo bili samo ja i mami,a onda su došli Valec i Domagoj (mislim da se tak zove),onda nije bilo tak dosadno,ali su i oni otišli oko pol 6.Onda smo bili opet ja i mami opet bili sami i nismo znali kaj da radimo.Onda su posle došle Tina,Mia i Tena.,pa su se opet smijale celo vreme kao i obično.Oko pol 7 su došli Šantek i Ziggy,pa su se zajebavali svi skupa,dok sam ja prilično bezuspješno pokušaval fejki,ali sam 4 put ipak uspel..naughtynaughtynaughtynaughty.Onda me miha pital dal idem na koncert,pa nisam znal dal da idem jer mi se baš i nije dalo,ali nisam imal kaj radit pa sam išel.Oko 21h smo došli na korzo ali onda još nije počel koncert pa smo otišli na rampu ali smo tam bili samo 10 min,i onda smo krenuli na koncert.Bila je gužva i skoro niš nismo vidli,pa smo išli si na klupicu sjesti malo,dok su tina,mia i tena tam skakale.Bili smo još kojih pol vure na korzu,i onda smo otišli jer je bilo dosadno,i f 11 sam došel doma i napisal sam odma post.Pozdraf

- 23:23 - Komentari (26) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.