subota | 29.04.2006.

O svemu pomAlo

OdsAd pA nAdAlje,ubuduće mujceku zAbrAnjujem komentAre nA mojem blogu.

OvA mi je kul strAnica.Stisni tu

My fAvourite web str je ova

OvA je Asmmmmmmmmmmmmmmmm -------- link

E dA ovo je moj icq number : 257-795-531 ,TinA ti mi dAj svoj,I miA,i ko oče,ko bu videl nek da svoj.coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivenzujohrvatskaludmahnamcornjamipuknucusmijeh

MiA - kiss

Hele - mah

TinA - cerek

LeA - dead

TenA voli party i smokin -hehhehehehehhehe

Mujcek headbang- preporučam ti

DosAdno mi je pA ubijam doSAdu kad sAm ludludludlud udlu

- 23:19 - Komentari (21) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.