rofl naughty

danas mi je 7.dan kako sam na jogurtu,vodi,capuccinu ujutro,jednom tjedno caju i juhicama iz vrecice (2 puta tjedno) cerek zujo
i tako sam sretna jer mi je napokon krenulo!! rofl
jucer sam doživjela prvo iskušenje-kruh,kiwi,domacica...ali sam uspejla odoliti! thumbup i danas u školi kada sam vidjela kako svi jedu uhvatilo me da si odem i ja nešto kupit,ali sam se onda sjetila-"cekaj malo,ako si jucer uspjela odoliti,zašto ne bi sada??a obecala si sebi i leptiricama kako ceš izdržati do 7.3.!!osim toga,izgledat ceš puno bolje nego sada,a jedan trenutak popuštanja mogao bi te stajati par dana prežderavanja i onda bi sve morala poceti iz pocetka!" Tako da sam se i danas uspjela oduprijeti hrani! party Ali,mislim da nakon ove dvije krize i necu više precesto biti u napasti da jedem!i zato sam sretna!! smijeh
btw danas sam popila kavu i pojela juhu sa zelenim rezancima i sirom..prefina je!! njami pogotovo što ja sir OBOŽAVAM i za mene je izum poput juhe od sira genijalan!!ali s obzirom da ona od drugih juha koje imaju 50-60kcal ima 153kcal,danas sam izbacila jogurt..ali toliko me okrijepila i oduševila da mi jogurt danas niti ne treba!!

eto,curke,držite mi fige da ovako nastavim i dalje,javim vam se svaki tjedan s izvještajem o tome kako napredujem!!
nadam se da i vama ide dobro!!
stay positive!!

i još nešto-svima vam želim zahvaliti na podršci koju mi svaki dan pružate i bez koje definitivno ne bih mogla!!hvala vam što postojite,što brinete kad se ne javim duže vrijeme,što se brinete kako napredujem!hvala vam što me niste zaboravile i što ste mi rijeci utjehe u teškim trenucima!hvala vam za sve!!volim vas jako puno!ne znam bih li uopce bez vas izdržala!!još jednom,HVALA!!

luv ya all!! kiss


13.02.2007. | 13:56 | Komentiraj | 36 put(a)| # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Just___me

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

THINSPO BLOG >klik<

pišite,samo pišite..detalji na I wanna feel good inside and outside...


ako vam obe pjesme pocnu svirat,samo kod one koja vam se manje sviđa stisnete pause:)

Three Days Grace: Pain


Superchick: Courage


evo,dva nova pjesmuljka!nadam se da cete uživat (kao i ja kad ih iznova vrtim svaki dan po sto puta) :))

Three Days Grace: Never Too Late


Three Days Grace: It's All Over (da,znam,opsjednuta sam njima smijeh)


proanna blog


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



VRLO korisni linkovi (drugi je bolji ali je na engleskom)

kcal vrijednost hrane

kcal u hrani


GODINE: 18
VISINA: 180cm
TEŽINA: tužne 82kg (ali ne zadugo)
ŽELJENA TEŽINA: 58kg (za pocetak)
CILJ 1: 75kg
CILJ 2: 67kg
CILJ 3: 60kg
CILJ 4: 58kg (pa i niže)

Leptirice koje citam


anabella
anavsana
angelic smile
anne
annora
bone
bulimicna??ne,bolje anoreksicna
Debela Leptirica
debelasvinjica
depression anna
DiT
Emina
Fat Fairy
(•·.·´Fergalicious`·.·• ®
H€iDy
holy
irish angel
I wanna feel good inside and outside...
just_one_
karelija
kylie_snowflake
lost tina
mana19
Mischa
miz
new_anna
Nymph
Perfectly unperfect
pretila_cura
Rexia
skeleton-ka
skinnyanna
SOME1SPECIAL
suncy
too_far_from_perfect
too fat girl
vae
wanna be slim at last...
wishandhope
zoey

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogspremnik