Samo ukratko

Naišla sam na neki članak i web stranicu,malo sve proučila (fitness i te stvari-iako već dosta i sama znam o tome),iskemijala i napravila sebi plan kojeg ću se pridržavati.I ovaj put neću odustati jer to uključuje hranu i puno vježbanja,a nešto je puklo u meni i ne dam se ja!
Neću sada ništa konkretno pisati,prvo ću isprobati pa vam javiti djeluje li!
Inače,danas sam trčala 6km,hodala sam samo 4min i to 2puta po 2min,što je super s obzirom da sam imala zabranu svih aktivnosti (od liječnika) prošla 4mjeseca (inače,prije uopće nisam hodala,samo trčala).I još ju imam,ali nisam više mogla izdržati (ja sam vam sport freak-na tatu smijeh,tj.obožavam sport i sve u vezi njega,ali i bilo kakvu fizičku aktivnost).Mislila sam da ću biti u gorem stanju,tj.imati manje kondicije ali sam se iznenadila kako je nisam puno izgubila! rofl cerek
A nisam niti jela ništa strašno-kiseli kupus i malo sira.

Eto,to je sve,čujemo se uskoro!Stay strong!

Sve vas volim!! kiss


14.01.2007. | 22:17 | Komentiraj | 38 put(a)| # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Just___me

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

THINSPO BLOG >klik<

pišite,samo pišite..detalji na I wanna feel good inside and outside...


ako vam obe pjesme pocnu svirat,samo kod one koja vam se manje sviđa stisnete pause:)

Three Days Grace: Pain


Superchick: Courage


evo,dva nova pjesmuljka!nadam se da cete uživat (kao i ja kad ih iznova vrtim svaki dan po sto puta) :))

Three Days Grace: Never Too Late


Three Days Grace: It's All Over (da,znam,opsjednuta sam njima smijeh)


proanna blog


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



VRLO korisni linkovi (drugi je bolji ali je na engleskom)

kcal vrijednost hrane

kcal u hrani


GODINE: 18
VISINA: 180cm
TEŽINA: tužne 82kg (ali ne zadugo)
ŽELJENA TEŽINA: 58kg (za pocetak)
CILJ 1: 75kg
CILJ 2: 67kg
CILJ 3: 60kg
CILJ 4: 58kg (pa i niže)

Leptirice koje citam


anabella
anavsana
angelic smile
anne
annora
bone
bulimicna??ne,bolje anoreksicna
Debela Leptirica
debelasvinjica
depression anna
DiT
Emina
Fat Fairy
(•·.·´Fergalicious`·.·• ®
H€iDy
holy
irish angel
I wanna feel good inside and outside...
just_one_
karelija
kylie_snowflake
lost tina
mana19
Mischa
miz
new_anna
Nymph
Perfectly unperfect
pretila_cura
Rexia
skeleton-ka
skinnyanna
SOME1SPECIAL
suncy
too_far_from_perfect
too fat girl
vae
wanna be slim at last...
wishandhope
zoey

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogspremnik