Nebeski_Putnik

srijeda, 12.07.2006.

ENCIJANOPATIJA

Duboko uronjen u vrehetno slojevitim naslagama vlastitog gliba i u potrazi za nepostojećim dimenzijama proživljenih kalaharija postajem klaun s predvidivim raspletom odmašaja vlastite kontroverze i dvolične kreature premazane blasfemičnim naslagama psihoderne, i na trenutke zarobljen tzv. Fauss-Lickhovom projekcijom podražajnih čestica nepoznate glazirane strukture nesvjesno poprimajući odgon neselektivnih nagona i poriva za dekadentno-rahalnim čuvstvima, potičem samog sebe na iracionalne prikaze vlastitog sklopa mentalne konfuzije.
Zavaravajući sve oko sebe odglumljenom i lažnom projekcijom prikrivene abnormalnosti spektralnog dijela vlastite nepostojanosti, svjesno stvaram poželjan privid samog sebe kao nekog tko savršeno balansira vlastitu koncepciju životne raznolikosti svakodnevne egzamplacije, omeđene nesuvislim i u svakom slučaju besmislenim ritualima obmana, laži i nevjera. Zašto to činim? Ponekad mi se čini da to radim potpuno nesvjesno, tješeći samog sebe da nerazmjer stvarnog i snoviđenja proizlazi iz nutrine vlastite utrobe, bez mogućnosti da svjesnim djelovanjem potiskujem porive za neistraženim i nepostojećim segmentima slojevitog poimanja vibracionih silnica odašiljanih iz laktuma u sferu realnog i neželjenog izobličenja nastalog kao splet kontroverznih supstanci samog sebe.
Ne libim se priznati samom sebi da sam prijemčiv za sve vrste poroka i da sam stakan od nebrojeno mana bez ijedne vidljive vrline. I pitam se: "Zašto sam kao takav obožavan od svih koji me okružuju?" Pod krinkom lažnog identiteta nudim sebe onakvog kakav ustvari jesam. Svi znaju tko sam ja. Jedino ja još uvijek nisam spoznao samog sebe do te mjere da postanem svjestan vlastite beznačajnosti. Umišljena projekcija vlastite moći manipulacije tuđim osjećajima stvara u meni privid nadnaravnosti i bogomdanosti. Hraneći vlastiti ego nepostojećim vrludima postajem dovoljan sam sebi…. I na kraju krajeva, ima li išta iskrenije nego mrziti samog sebe.

12.07.2006. u 12:23 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

"Za koji život treba da se rodim
za koji sudnji dan treba da živim
i kojem Bogu treba da se molim
i koju ženu treba da volim ja.."