Ewo Malo Slikica...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesmice...(Da ovaj blog bar malo slići na nešto...)


... Kad me budu za Tebe pitali, znat će koliko boli o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi, svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore, otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti da te druga ruka zagrli ...


Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!


Evo samo da ti javim,u bolnici sam!
Nemoj se brinuti pronašli su mi
šećer u krvi,
kamenac u bubregu,
bakterije u želucu i TEBE u srcu!

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Xx...Malo O Nama...xX

Nina
Ime:Nikolina
Prezime:Nije Bitno...Kao Da Ga I Nemam...:)
Rođena:10.10.1990...Uh Kad Je To Bilo...:)
Žiwim:U Zagrebu...
Škola:Ekonomska...:)
Slušam:My Camical Romance, Linkin Park, Prljavo Kazalište....

Ivana
Ime:Ivana
Prezime:Nije Bitno...Nemam Ga...:)
Rođena:5.07.1991...Davno...:)
Žiwim:U Zagrebu...
Škola:Ekonomska...:)
Slušam:Prljavo Kazalište,My Camical Romance,Linkin Park....


Wolimo
-Zajebanciju
-Lude Provode
-Pivo
-Izlaske
-Pizzu
-Svoje Krevete
-Frendove/Frendice
-Prljavo Kazalište
-Thompsona
-Podjebawat Ljude,To Nam U Zadnje Vrijeeme Super Ide

Ne Wolimo
-Dvolične Ljude
-Kad Nas Bude Prije 12
-Školu
-Cigarete
-Kad Wrijeđaju Thompsona
-Kad Lazu
-Kad Nas Oponašaju...
-Tračanje
-Swađu

O Osobama Sa Mrava !!!!

Ja Ivana...:) Idem Na Go-Mrav Chat !! Chat Je Zakon!!! Stekla Sam Punooo Frendova...bang Društvo Je thumbup!!!!!! Ewo Da Neke Od Njih I Opišem....belj.


Lana-Moja Mala Slatka Bebica !!
Voli Zajebanciju...Ma Najbolja Je !!!!!

Tamara(Tamy)-Jedna U Nizu Od Mojih Slatkih Seka belj
Smije Se...Uvijek Vesela....Naprosto Opićena !!!!!
Jucer Navršila Punih 17 Godina !!!njamithumbup

Freddy-WoooW Dečko Je Fenomenalan !! Super Je...!!!
Istina Da Sad Swe Rijeđe Dolazi Na Mrav...crytuzan
Ma Doć Će On....beljbelj

Swatki_Vrazicak-JuuuuJ Moja Mala Slatka Seka...Cura Je Super!!
Sekiceeeeee Puno Te Jojim I Saljem puuno kiss

Crnka-Jos Jedna Od Mojih Seka....Bestica Od Tamare !!
Kisssach I Tebi Mala !!!

Zavodnik-JuuJ Zajebant I Pol belj Šala!
Fora Decko....Zanimljiv...belj I Tako Swe
Najbolje o njemu !!!!!kiss

Scorpion-JuuuuuuuuJ Srce Moje Slatko...cerekzujo
Ima Moć Banovanja Na Chatu....zujo
Decko Je Super!!!!!!thumbup

Antonia-JuuJ Koza Moja Slatka...Najbolja Je.!!!!kiss

Uh Ima Njih Još....Puuuuno,Punoo Nabrojat Cu Ostale Drugom Prilikom!wave

ponedjeljak, 25.08.2008.

Ma Kome Treba Naslov ?!

Dakle Ewo I Nas...Napravile Smo Blog, U Nadi Da Cemo Dobivat Komentarčiće....yes Kao Sto I Naslov Kaze...Mi Smo Opićene, Uvijek Vesele Cure...!!belj Pokušat Čemo Pisat Posteve Često, S Obzirom Da Za Tjedan Dana Počinje Škola!!burninmadheadbangbangcry...Eto To Je To Za Owaj Postić.....Ostavljate Nam Komentare....Naravno Ne Na Prvom Postiću...Ali Ako Želite Možete I Sad...Kisssssach Swima Do Sljedećeg Javljanja !mahwavekiss



| Komentiraj (44) | Printaj | -*- |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.