< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


[Yes | No]



Design: NoBrain
Calender: < duckdz/ >
Picture:
Brushes:

°°LiNkOwI°°

×..kLaUd!jA..×
×..KlEa..×
×..IwAn..×
×..wEsTaLka..×
×..DuMaNčiĆka..×
×..t0nČe..×
×..eLe..×
×..KiKa..×
×..PaTrIcIjA..×
×..t0nČe-n-wEsTaLka..×
×...mIrTa -n- TeNa...×
×..eRnA-n-MaTeA..×
×..TaRiA..×
×..sHuTaLiCa..×
×..EnA..×
×..EnChiKa..×
×..EmA..×
×..IwAnA..×
×..m0a bArBiE..((InEsKa))..×
×..uŽaNiCkHa..×
×..d0rA-n-TiShA..×
×..wEsTa-n-JaA..×
×..eLe-n-RiChTeRka..×

°°°O nAmA°°°

°Ime°Klaudija
°Prezime°Nazalost,neam ga...
°Ziwim u Osijeku...°
°Skola°Truhelka
°Razred°7.a
°Wolim°Jest,ic wan s prijateljima,
nutellu,ic na klizanje....

°Ne wolim°Ucit,ic u skolu,umisljene ljude,
bit stralno kod kuce...

°Moj EmEsEn°klaudija_os@hotmail.com



°Ime°Marija
°Prezime°Isto ko i njeno...neam ga...=)

°Zivim u Osijeku°
°Skola°Mihanovićka

°Razred°7.a
°Volim°ic van s frendovima, jest,čokoladu,komp,msn,svoj mob,ljeto,smijat se,svoj razz&skul,chada..xD...=]]

°Ne volim°ic u skolu,učit,umisljene,svadat se,dvolične,dosadu,kišu...grr...,tužne osobe,neke ljude(neću imenovat),matematiku...
°EmEsEn°marija_os_95@hotmail.com

((=..sLiKiCe-n-TeXt0wi..=))

×..naJg0ri način da ti nek0 ned0staJe..
Je da sJediš p0red nJega..
i znš da nikada ne će biti tw0J..×


Image Hosted by ImageShack.us




×..ne h0daJ iza mene m0žD te neću w0diti..
ne h0daJ ispreD mene m0žD te neću sLiJeDiti..
sam0 h0daJ p0reD mene i BUDI MI PRIJATELJ..×


Image Hosted by ImageShack.us




×..k0rak k0Ji priJateLjstw0
diJeLi 0d nepriJateLjstwa
čest0 je wrL0 kratak..×


Image Hosted by ImageShack.us




×..w0LjeLa sam Jedn0g dečka
i 0n Je w0Li0 mene
w0LjeLi sm0 se aL ne u ist0 wriJeme..×



Image Hosted by ImageShack.us


×..friends are Like a stars..
they c0me and g0 but
they are aLweys there..
f0r y0u..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..swiJet je presta0 biti siw..
sad je šaren i zakriwLjen
strašn0 zabawan i žiw..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..i L0st my teddy bear..
can i sLeep with y0u..??..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..kad bi m0gLa nešt0 p0žeLjeti..
p0žeLjeLa bi da sam suza
da se r0dim u tw0im 0čima..
skLiznem niz tw0e Lice
i umrem na usnama tw0im..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..i get what i want..
say what i want..
cause this is my w0rLd..
maybe y0u hate me..
but guesS what..??..
i d0n't fucking care..×


Image Hosted by ImageShack.us



×..na tebe ću prestat misLit..
kad tišina pr0g0w0ri..
kad se spawaLice 0braduJu z0ri..
kad ruže izrastu iz stakLa..
kad se smiJeh začuJe iz pakLa..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..0stawLjaš dJew0Jku št0 w0Ljeti je znaLa..
a uzimaš 0nu št0 Laž tie daLa..
bacaš u m0re swe naše draži..
aL zapamti Jedn0..:
št0 0stawiš wiše ne traži..×


Image Hosted by ImageShack.us



×..s0metimes i wish i was a LittLe girL again..
because bruised knees heal faster..
than br0ken heart..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..ne reci nikad gdJe te naJwishe b0Li..
ne reci nikad k0g ti srce w0Li..
jer Ljudi su zLi..
ub0st će tam0 gdJe naJwishe b0Li..
i uzet ti 0n0g k0g ti srce naJwishe w0Li..×


Image Hosted by ImageShack.us



×..priJe iL kasniJe smrt će ti 0tet swe št0 imaš..
i swak0g k0g w0Liš..
st0ga nauči w0Ljeti sad 0ne i 0n0 št0 imaš..
sam0 tak0 m0žeš 0dganati smrt iz sw0g žiw0ta..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..Ja w0Lim b0Je žiwe ne w0Lim dane siwe..×

Image Hosted by ImageShack.us


×..LiJep0 Je znati da p0st0iš u m0m žiw0tu..
nie bitn0 ni k0Lik0 ni 0tkada ni zašt0..
LiJep0 je 0tw0riti 0či iL Jedn0stawn0 znati da si bLizu..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..nem0J pLakat ti si prediwn0 biće..
swaka tw0a suza i mene se tiče..
swaka tw0a suza i mene b0Li..
Jer Ja sam priJateLjica k0a te pun0 w0Li..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..niJe traJaL0 dug0..
aL d0w0Ljn0 da te zaw0Lim..
niJe traJaL0 dug0..
aL d0w0Ljn0 da ti p0wJeruem..
niJe traJaL0 dug0..
aL d0w0Ljn0 da znm da te nikad..
ne ću zab0rawiti..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..dub0k0 wJeruJ u 0n0 št0 žeLiš..
i zapamti da izgubLjen0..
je sam0 0n0 čega sm0 se 0drekLi..
u žiw0tu p0žeLi sam0 Jedn0..::
da ne w0Liš izgubLjen0..
i da ne izgubiš w0Ljen0..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..b0Lje da me mrze zb0g 0n0ga št0 Jesam..
neg da me w0Le zb0g 0n0g št0 nisam..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..ciJeLi žiw0t maL traJe..
pun0 uzima a maL daJe..
zat0 ne misLi na krizu..
Jer žiw0t Je Jean i nea reprizu..×


Image Hosted by ImageShack.us


×..i kad p0žeLiš pLakat..
ti se nasmiJ..
i kad 0sJetiš da se L0miš..
ti p0gLeaJ wis0k0..
i kad widiš da ti sreća d0Lazi..
stawi swe na k0cku..
i kad gaze p0 tebi..
ti se digni s p0da..
i kad widiš da Ljubaw 0dLazi..
pusti je da 0de..
žiw0t te ne će mazit..
ne d0pusti da budeš Lutka..
ne d0pusti da kažu da si biLa kukawica..
Jer bi t0 biL0 ka0 da se nisi ni r0diLa..
digni gLawu wis0k0..
nasmiJ se tuzi..
i št0 g0d te u žiw0tu čeka..budi sw0a..
sam0 ćeš tak0 p0stat Č0WJEK..=))


Image Hosted by ImageShack.us





...UsKoRo MoJ BrZdEj 'n' eKsKuRzIa...WeEeEe...

EeI ljudovi....opet ja...moram pisat new post kad smo dobile puno kommova....tnx svima ....a posebno RiChTeRkI & DuMaNčIćKi...VvP...kissa i svim ostalima...za skoro 1 tj. idemo na ekskurziju....i bit će nam kul...al sam je 2 dana...ja bi više....crytaj vikend mi je i brzdej...18.o5....WeEeE....ima da mi svi čestitate...hh...zeam se....ovih dana sam se mal svađala s dorom...al oke....sve smo donekle riješile...kod klaudie nea niš vald novo...osim što i oni idu na ekskurziju isto di i mi na plitvice((dosadne))...al mi idemo 1 tj. prie....prijatelji pa oni su mi svi super i kul....skoro svi ima nekih iznimki al to ne ću ovak javno...hh...škola pa ide mal teže...stalno sad neki testovi....jedva čekam da završi više.... i šta da vam više pišem....ma niš toe to...pa idem....PoZz & KiSs svima....VvP sve....
((=.....k0mMaJtE....=))


09.05.2008. u 20:39

[ Comments (1265) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.