Linkovi
Što ne volim!?
-snobove
-laži
-pretvaranje
-cinike
-sponzoruše
-lošu glazbu
-nogomet
Što volim!?
-frajere
-rock'n'roll
-avanture
-ples
-zabavu
-svoju naj seku
-brze motore
-sex naughty
Kakva sam?
-tvrdoglava,zbunjena,
komplicirana,otkačena do jaja,
lajava,iskrena,funny... cool
Favorite klopa?!
-sva nezdrava klopa...od koje najviše volim čevape!yes
Favorite cuga?!
-becks
-žuja
-tequila
-southern comfort
-crna kafa
Naj filmovi?!
-Van Helsing
-Najbolji od najboljih
-Sirove strasti
Naj osobe iz stvarnog života?
-Jim Morrison and The Doors
-Ramones
-Axl Rose
-Janis Joplin
Moja mjuza?!
-Rock
-punk
-metal
-techno
-trance
-techouse
-rave
Gdje će te me naći?!
-Mochvara
-GK Jabuka
-Purgeraj
-Boogaloo
-Ribnjak
Što trenutno radim?!
Studiram Višu Uzaludnu.nut

Internet Diary

10.04.2006., ponedjeljak

Snovi u očima

Predivni snovi.
Predivan život.
Voliš li me kao što govoriš?
Možeš li ignorirati strah?
Možeš li uništiti bol?
Život nije roza boje,znaš li?
Život nema pravila.
Život je dijete koje nikada neće odrasti.
San dolazi na moje oči.
Zaspati ću i propasti u bezdan.
Dušo,ne diži ruke od mene.
Ne napuštaj me.
Dušo,reci da me voliš.
Reci da razumiješ.
Mogli smo biti skupa.
Mogli smo biti sretni.
Ali život je okrutan i razdvojio nas je.
Da smo bar ptice pa da odletimo u beskraj.
Da pobjegnemo na drugi kraj svijeta.
Molim te,ne ostavljaj me samu u svijetu.
Molim te,ne odlazi i ne ostavljaj me ovdje.
Molim te,nemoj me pustiti da umrem sama.

- 09:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Internetski dnevnik jedne Chice!