< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Dont Worry Be Happy!


Cursors



jaaaaaaaaa

free image hosting

free image hosting







adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!





(__/)
( O.o)
( >< )

Ovo je jedan zeko skopirala sam ga na svoj blog pa skopirajte vi i na svoj meni je zeko baš slatki nadam se da će završiti na puno blogova ;-)




myspace layouts



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr








Music Lyrics

srijeda, 28.03.2007.

Istina

Ne znam zašto sam dala ovaj naslov. Možda zato jer moj je život pre kompliciran da bi bio istinit. Imam novog dečka. Nemam pojma zašto sam s njim. On je super i zgodan, ali ja imam osjećaj da sam s njim iz dosade. To nije baš pošteno od mene, ali šta sad. Ima jedan dečko koji mi se sviđa. Do sad smo bili samo prijatelji, ali sad osjećam nešto posebno prema njemu. Uglavnom moj novi dečko se zove Dino, a onaj koji mi se sviđa zove se Goran. Tak vam ja uopće ne volim ovog svog dečka i šta sam više s njim to mi je dosadniji i želim ga napucat. Stvarno me iritira i glup je. A Goran mi je tako sladak i što sam više s njim više mi se sviđa, ali tu je i još jedan problem. On je sa mojom sestričnom!!!!!!!! Help me! Nemrem ga nikak zaboravit............................
I možete posjetit blog od moje super frendice myheartis.blog.hr.



| Reci nešto pametno… (44) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.