veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Dont Worry Be Happy!


Cursors



jaaaaaaaaa

free image hosting

free image hosting







adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!





(__/)
( O.o)
( >< )

Ovo je jedan zeko skopirala sam ga na svoj blog pa skopirajte vi i na svoj meni je zeko baš slatki nadam se da će završiti na puno blogova ;-)




myspace layouts



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr








Music Lyrics

srijeda, 28.02.2007.

Novi dečko i partty

Lana se pomirila sa dečkom!!! Bila sam s njima na svom ranchu. Ja sam jahala Tauru, Lana je jahala Sally, a njen dečko je jaho konja od moje frendice Rosia. Bilo je odlično. I ja imam novog dečka. Baš je super tip. On ide u a razred. A kako je zgooodan! I slatki i sve. I baš ga volim. I šta da kažem naprosto je savršen tip!!! I ja sam tako happy kao lana. I tako smo nas dvije tako sretne i da vam ispričam kako je on dolutao u moj život. Bila sam na trgu s Teom i zavirile smo u neki dućančić. Dok smo gledale krpice netko se spotaknuo na moju all star cipelu i drosnuo. Kako romantično....... I onda se zbila ljubav. Okrenuo je svoje zelene okice koje su se jedva vidjele ispod njegove predivne crne kose. I tako mu ja dam papirić sa svojim brojem, a on odmah krene vaditi svoj mob. Nasmješim se i odem. Nisam još ni uspjela izaći iz dućana kad me on zvrcne. Okrenem se prema njemu, a on mi maše. Jedva sam mu vidjela ruku jer mi oči nisu silazile s njegovih.
I imam još jednu sretnu vijest. Da!!!!!!! Dočekala me pozivnica za partty. Ja sam tako sretna. Jedva čekam subotu party................................
KAKO IŽIVCIRATI RODITELJE?!
MALI SAVJETNIK ZA SVE KOJI ZNAJU ČITATI...

1. Slijedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno rokći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi bedž na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.