< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

NIŠTA ZA OBIČNE SMRTNIKE KOJI NISU ZASLUŽILI ČITAT NAŠA SLOVA...SAMO ZA FENSI EKIPICU!naughty




lyrics - hands clean



Free Counters
Free Counters



lyrics - knights of cydonia



lyrics - arctic monkeys



Created by Crazyprofile.com





moj msn:petra__oo7@hotmail.com s tim da ovo prije 7 nije broj nego su dva slova o!i dole su 2 povucene crte

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Created by Crazyprofile.com








adopt your own virtual pet!






I am going to die at 79. When are you? Click here to find out!



Voze se dvoje mladih na motoru.
cura: "Nemoj tako brzo, smanji!!!!!"
dečko: "Ne bas je ludo..."
cura: "Ne,nije...molim te uspori"
dečko: "Reci da me voliš!"
cura: "Znaš da te volim!"
dečko: "Zagrli me"
(cura ga zagrli)
dečko: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"


Sljedeće jutro u novinama:
Motor imao nesreću, jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:Da je dečko ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,
a to nije htio reći svojoj curi...
Želio je posljednji put čuti njene riječi- VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen- ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...
AKO VOLIŠ NEKOG RECI MU DOK JOŠ NIJE KASNO!


muse_new born

link it to the world
link it to yourself
stretech it like a birth squeeze
the love for what you hide
the bitterness inside
is growing like the newborn
when you've seen,seen too much
too young,young
soulless is everywhere
hopeless time ti roam
the distance to your home
fades away to nowhere
how much you are worth
you can't come down to earth
you're swelling up
you're unstopable
cause you've seen
seen too much
and too young,young
soulless is everywhere...
destroy the spineless
show me it's real
wasting our last chance
to come away
just break a silence
cause i'm drifting away
away from you
link it to the world....
and the love for what you hide
and the bitterness inside
is growing like a new born
when you've seen,seen too much
too young










adopt your own virtual pet!




*my icq* 421-952-139

malo muzike...






ponedjeljak, 26.02.2007.

.....novi post.....jeeee

....ovo san sad citala lolitin blog pa me napokon inspiracija uvatila.....greedy

evo ovako.....vidin ja u svojoj blizini ovu nadobudnu omladinu.....oni ka da oce bit kul i te seme....ali kad kazen kul mislin da oni oce nasilu pusit travu,pitpartysmokin.....drogirat se i tako te stvari.....no dobro aj svatit cu to jer ipak...ali ono sta me stvarno nervira su one darkerice headbangme(n)talke.....i te zenske....sta se rizu...ali stvarno rizu headbang..i aj dobro da se one samo rizu to je njihova stvar ali koji kurac to mora znat cili svit.....mislin da ti imas problema(pravih)ti to nebi bas svima daval do znanja....samo izmisljaju probleme tipa:...1.iden se ubit jer mi !glupa! mater neda vanka...buuuhuuuu...onda uzme dvi tri tablete.....ode na krevet raspali muziku i popije to sa dva prsta konjaka.....i zaspe.....2.prolazimo kraj kafica duje(za one koji neznaju tu izlaze takvi) i vidimo ka dvi ili vise zenskih se ka sa onin gromadama od noktiju grebu......i to ono do krvi.....a ove curice godinu dvi mlade ih gledaju kao bogove.....3.jel znate da je sad u splitu postalo kul imat curu.....ako si zensko......toliko o tome..........sad je u diru bit depresivan i ka neka alternativalud...ma dajte dico sami sebi cete se smijat....nema u splitu alternative(ispod 18)....ovo ponavljan po stoti put al sta cu kad je istina......ko zna koji je sljedeci dir u splitu....bas me zanima.....jedva cekan da znan sta cu onda ja bit....jer najbolje je ne imat svoje misljenje i biti ovca.....to je stvarno najpametnije.....zasto bi se razlikovali kad svi mozemo bit isti....jupiiii!!!....to je divno.....i onda mi dodu nesto srat na blog jer san ostavila svoje misljenje(matejči)roflgadite mi se tribalo bi vas sve dobro istuc i opametit.....neznate vi sta je depresijarolleyes....
...hvala sta ste me poslusali(procitali).....a jos i nisan napisala sve sta mislin jer mi je lino pisat....zijev


.........i za nevirovat al napisala jebang....*petra*wave



| CoMmEnTaRiChI (9) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.