< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *plawushadizz*

Opis bloga


Hay ljudi...Evo nas opet u svijetu blogova...
I ZA ELENU PJESMU _--_OĆI BOJE SRNE sretanbelj
boomp3.com


PET..HE-HE

Myspace Pets at YourSpaceIsBest.com


Photobucket

KakO SaM KuLL
Photobucket

E ovo ElEnA StAlNo GoVoRI!!!
Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us


SLIKICE...sretan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo moja slika sa Antonijom Šolom!!!!!!!
(znam da sam ružna ne morate to i govorit)

Get yours at MiniMobs.com



a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us


Ako ikada budeš drugu volio, onako kako sam ja tebe voljela, pazi da je ne izgubiš, onako kako sam ja tebe izgubila. A ako je izgubiš, onda nemoj plakati onako kako sam ja plakala jer te suzama nisam vratila...

Image Hosted by ImageShack.us


"Čovjek se zaljubi gledajući ženu, a žena se najčešće zaljubi slušajući čovjeka."


Image Hosted by ImageShack.us


swE je LijepO, nježnO, sTrasno. swe je to biLo aLi sad je kasnO. kažu žiwOt ide daLje aLi naši su staLi. na ispiTu Ljubawi kaO da smO paLi. sLušaLi smO druGe a nE srCe swOe sada nisam twOa a ni ti mOi. trebaLi smO ti i ja swe od seBe daTi, aLi čOwjek kad izguBi tek Onda shwaTi.

Image Hosted by ImageShack.us



i`m a FuCking princEss.. i geT wHaT i wanT, i say wHaT i say Cause This is my worLd and mayBe
yOu HaTe me buT guEss wHaT.?! i Don`T FuCking carE.! yOur wOrDs Don`T geT mE dOwn. i am sTrOng and i Lowe myseLf, sO i dOn`T carE wHaT oThers Think. causE This is mE and my LifE.. iF yOu dOn`T Like iT FUCK OFF.!!




Image Hosted by ImageShack.us





Daj reci nesto,
da se radujem
daj lazi barem
da se nasmijem....

Ako te Budu Pitali
Kako Si uvijek odgovori
dobro Jer Prijatelj
ce se radovat
nePRIJATELJ zavidjet !
a sAmo ceS Ti znat !
KaKo tI jE.

Odlucila sam,
ja volim samo
sebe,a druge
ko jebe !

...nemoj nikad pomisliti
da volim drugog,
nemoj misliti da mi je lako
jer ja ostajem sa tugom
srce je moje slomljeno
puno tuge i boli
jer tesko je kad netko pati
a iskreno zna da voli..

...ne krivim ni tebe ni sebe
za nasu ukletu srecu
jer poslije tebe vjeruj
nikada voljeti necu...

Bila ja lijepa i
svi su je gledali
osim NJEGA!
Bila ja prolazila parkom
i svi su je gledali
osim NJEGA!
Sad je vise nema
i svi su je zaboravili
osim NJEGA!

okreni se…idi…
ne moli me znaj…
vidjet ćeš samo suze za kraj…
okreni se…idi…
vidiš li sjaj, nije to nada
već suza za kraj…

NISAM NEKA DRUGA,
KOJU SI ŽELIO NAĆI U MENI,
MOŽDA NISAM ONAKVA KAKVOM
SI ME ZAMIŠLJAO....
JA NISAM KAO TI
I DALEKO SAM OD POGLEDA
TVOG.....
JA SAM SAMO JA
I NIŠTA VIŠE OD TOG..

Bog nije obećao
dan bez bola,
smijeh bez tuge,
put bez trnja,
sunce bez kiše,
ali je obećao,
snagu za dan,
utijehu za suze
i svijetlo za put...

Kad kažu život, sjetim se Boga.
Kad kažu ljubav, sjetim e znaš već koga.
Kad za prijateljstvo pitaju mene,
ja se nasmješim i sjetim se TEBE...

Kada bi umirali oni koji vole...
umrla bih među prvima...
kada bi umirali vojeni...
bila bih besmrtna...

Pamtit ću jednu zimu...
i jedan sunčan dan...
pamtit ću jednog dečka...
i njegov osmijeh blag...
pamtit ću kosu crne boje...
pamtit ću jednog dečka što slomi srce moje...



Image Hosted by ImageShack.us


Svi smo mi rezultat ljubavi i zanosa."


Emo slike...

Emo

so What If Im EmO!??!!

emo icon

Lets Cry ToGeTheR!


emo

sick of crying..
tired of trying, yeah im emiling
but inside im DyING!!!






Blogovi koje mi posječujemo i komentiramo

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Photobucket



Photobucket

glasno se smijem!!!

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


koliko me poznajete (kviz)
Marko
Freny
Domac
Mateja
Mislav
Ina
Tinka(posjeti je)
super cura(komentiraj ju)
Normal teenager
Naš prvi blog

Icons

each day get more & more like that last day...

Until The Day I Die

Have a NiCe DaY!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠALJIVI KALENDAR!!

Myspace Calendars at YourSpaceIsBest.com


bigoo.ws - Text Note Generators



Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors



Image hosting images

Image hosting




Image Hosted by ImageShack.us


"Da li ljubav od čovjeka pravi budalu, il' se samo budale zaljubljuju?"


iLoveloliipoppp

lollypop

bff

yeah..we act like idiots.We laugh too
hard and make complete fooks of ourselves
bat that why where BEST FRIENDS!!!!

Best friends icon

this is like best friends look like...





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




bigoo.ws - Text Note Generators



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Baš je slatka!!!nut

petak, 16.05.2008.

the day when I stop lovin you is the day when I close my eyes forever

ovako ljudi....Iva če pisati postovev jer elena ni nezna da ovaj uopče blog još uvijek postoji...ali dobro....Postovi neče biti dugi dok nepočnem dobivati barem 20 komentara....Pa ljudi pokrenite se...Ima puno novih i zabavnih događaja koje vam nisam ispričala...A ni neču ako mi neostavljajte komentare...i tako...Ali moram vam reči nešto važnoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! JAKO važno !!!! JAKOOOOOOOOo!!!!!!!!....i bilo bi znate dobro ....Ja nekim ostavljam tu komentare a vi meni neznate vratit ili nečitate komentare...Uopče niste fer....nono
By:Ivamah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.