....slikiche.....

**za moju dorinu-dido-life for rent=)**

I haven't really ever found a place that I call home
I never stick around quite long enough to make it
I apologize that once again I'm not in love
But it's not as if I mind
that your heart ain't exactly breaking

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't lean to buy
Well I deserve nothing more than I get
Cos nothing I have is truly mine

I've always thought
that I would love to live by the sea
To travel the world alone
and live my life more simply
I have no idea what's happened to that dream
Cos there's really nothing left here to stop me

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
Cos nothing I have is truly mine

While my heart is a shield and I won't let it down
While I am so afraid to fail so I won't even try
Well how can I say I'm alive

If my life is for rent...


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Friends Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Friends Avatars


Free Music

Free Music



Free Music
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Tajci
Dvije zvijezdice

Ja sam samo tebe voljela,
svjedok mi je cijela ulica,
moje srce kuca za tebe,
al samo bjele ptice dolaze.

Tvoje ime je na mojim usnama,
poljubce sam tvoje ukrala,
i dok svira neka draga muzika
sve sto imam samo tebi pripada.

S`neba padaju dvije zvijezdice,
jedna za mene druga za tebe,
preduga je noc sto nas
razdvaja, z drugom si ti
a s tobom sam ja...
preduga je noc sto nas razdvaja
z drugom si ti, a s tobom sam ja.

Ti si onaj djecak iz mog sna,
poljubce sam tvoje ukrala,
i dok svira neka draga muzika
sve sto imam samo tebi pripada.

REF:
S`neba padaju dvije zvijezdice,
jedna za mene druga za tebe,
preduga je noc sto nas razdvaja
s drugom si ti, a s tobom sam ja...

preduga je noc sto nas razdvaja
s drugom si ti, a s tobom sam ja...
......=)=)=)=)....cerekcerek

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes" border=0>
Love Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars


Jaca nego ikad

Nocas skidam masku samoce
i sve nacrtane osmijehe
na putu gdje sam stala
cekaju stijene i kamenje

Sad imam korak laksi od pera
hodam pravo, ne zastajkujem
ne mogu me prevariti vise
ni oaze ni pustinje

Dobri dusi na mome dlanu
kao zvijezde vodilje
sama protiv oluje
sama protiv sudbine

Ref.
Jaca sam nego ikad
osjecam snagu ljubavi
osjecam vatru u venama
vodu na usnama

Jaca sam nego ikad
osjecam snagu ljubavi
osjecam ponovo novi dan
srce je uragan

Sad imam korak laksi od pera
hodam pravo, ne zastajkujem
ne mogu me prevariti vise
ni oaze ni pustinje

Dobri dusi na mome dlanu
kao zvijezde vodilje
sama protiv oluje
sama protiv sudbine-.....


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Celebrity Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Cute Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


.........
Ne želim biti dio nečega.
Ja sam cjelina.
Ne želim pripadati nikome.
Ja nisam stvar.
Ne želim se pokoriti tuđim
uvjerenjima.
Ja imam svoja.
Ne želim prihvatiti da nešto
ne mogu.
Ja mogu sve.
Ne želim slijepo slijediti druge.
Ja želim biti vođa.
Ne želim gaziti po nikome.
Mjesta ima za sve.
Ne želim čekati da nešto
dođe k meni.
Ja dolazim do željenog.
Ne želim stajati na mjestu.
Ja trčim naprijed.
Ne želim da me pogreške
slome.
One su samo pokazitelj što
trebam ispraviti.
Ne želim biti opterećena
porazima.
Želim se usredotočiti na
pobjedu.
Ne želim gledati u prošlost.
Želim biti okrenuta budućnosti.

anđele...
Uvijek je lakse onom' koji ostavlja
lako je reci, sve vrijeme lijeci
s prevarom na usnama
uvijek cu biti ona koja oprasta
al' neka boli jer kad se voli
lakse se zaboravlja

Ref.
Andjele, jesi li sam
tko mi te krade da znam
bez tebe ja propadam
propadam dan po dan

Andjele, nocas su sve
zvijezde mi predaleke
i boli me, boli sve
andjele, bez tebe, andjele

Ne pamtim vise boju glasa niti smijeh
al' pamtim oci u njima nebo
oblaci i sav moj svijet
pa dignem glavu visoko da vide svi
jer priznati necu da me ne zeli
taj kog' volim srcem svim

Ref. 2x

Neka bude zauvijek
Ima gorih stvari od toga sto volim
nekog' kao sto si ti
ima gorih stvari sto nisu moji
tvoga srca kljucevi

Nikad nisam vjeruj voljela lazno
a ni prevrtljivo
godinama ono sto mi je vazno
ti nisi vidio

Ref.
Lazi mi ja cu vjerovat' sve
lazi mi pa neka boli me
ali ako me ostavis nek'
nek' to bude zauvijek

Ima gorih stvari od toga sto volim
nekog' kao sto si ti
ima gorih stvari sto nisu moji
tvoga srca kljucevi

Ima gorih stvari od tih sto smo rekli
da sve sto smo presutjeli
uzalud su bile pjesme
bez rijeci da samo ljubav lijeci

Ref.

Lazi mi ja cu vjerovat' sve
Lazi mi ma neka boli me
ali ako me ostavis nek'
nek' bude zauvijek

Ref. 3x

Volim te
Sanjam da ti cujem glas
a sve je nocas protiv nas
sanjam pijesak, valove
na prste stanem ljubim te

Sanjam gledas mi u dlan
i kazes ovdje pripadam
kroz smijeh te ljubim nocima
sa zvijezdama u ocima

Al' probude me koraci
razdvoje nas ljudi zli
o zabranjena moja ljubavi

Ref. 2x
Al' volim te u inat ljudima
jer trebam te k'o zrak u grudima
i ne dam te zauvijek bit cu tu
za tebe znaj u dobru i u zlu

Al' probude me koraci
razdvoje nas ljudi zli
o zabranjena moja ljubavi!

Ref. 2x

I ne dam te zauvijek bit cu tu
u dobru i u zlu.....


Seka Aleksic
Jer takva sam se rodila

Dok si meni ti po volji
ja cu biti samo tvoja
ako dodje neko bolji
eto tebi nespokoja

Svako moze prijatelja
u meni da ima
ali nikad necu biti
nicija svojina

Ref. 2x
Jer takva sam se rodila
zavodljiva i neumoljiva
ne pristajem na pravila
ljubav to je roba kvarljiva

Kada volim ludo volim
i ne stedim da se dajem
nemam cega da se bojim
neka traje dokle traje...

cerekcerekcerekcerekcerek

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

.....a mi smo.....

mahsmijehsretancerek
IME:DORISyes
PREZIME:zalutaloo......belj
VOLIM:...CRISTIANA RONALDA,SLADOLEDfino,MATEU...annu,
JEDNOG DEČKA....cerek...FRENDOVE..GLAZBU..
MAČKE....MORE...S-U-B-O-T-Uyes
NE VOLIM:DVOLIČNE I LJUBOMORNE LJUDE ......nono...školu...
FRENDOVI:anna,tena,matea,ivona,
mrky,roby,mariocerek.loky,kata,ivana,jenny,lucy..sretan....
ijos punnno njih........-ali opet,malo onih pravih..cry
NAJ BOJA:zelena,ljubicasta ..

IME:matea
PREZIME:zalutalo.....belj
VOLIM:cokoladu,sladoled,
frendove,gitaru, nekog, tadića
glazbu,tennis............i takknaughty
NE VOLIM:dvolicne osobe......
svasta.....ali jos zivim...
tak da...............cry
FRENDOVI:dorina, roby, ivona,
mario,kata,loky,jantos,.........
NAJ BOJA:plava,crna,ljubicasta........

....i to je to.............

....linkichi...

....mario....."samo susjed"...a za doris...nesto vise



......nasa barka - carka....dead

....najluđa osoba na svijetu....nasa anna....zujo
Elma Sinanovic
Gradske price
SAMO O DORINI.....sretankisswinkyescerekcerekcerek
Gle je, zar je nije sram
svi pricaju, to je ta
sto se sinoc napila
tu za stolom plakala
taj sam teret otresla
ma, sva sam se potresla
ko jos slusa gradske price, jaka stvar

Da, da, da, to sam ja
malo sam posrnula
pa sta na sve zivo muka natera
da, da, da, to sam ja
zasto bih ti cutala
kako mi je ne vristala i ne prolupala

Gle je, zar je nije sram
svi pricaju, to je ta
sto je poljupce im izbrojala
i ko besna psovala
neka kazu bilo sta
sve se, evo, nerviram
ko jos slusa gradske price, jaka stvar

Mozes me i razbiti
necu prstom maknuti
da me vredjas, da me psujes
necu se pomaknuti

Mozes me i ubiti
ledja mi okrenuti
ne mozes me vise ti
nikako povrediti

Da, da, da, to sam ja
malo sam posrnula
muka natera

Da, da, da, to sam ja
zasto bih ti cutala
kako mi je ne vristala i ne prolupala

href="http://www.skamu.com/icons/love/">Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics



SAMO ZA NAŠEG MARIA.....cerekcerekkisssretanbeljcerekmah


Poziv doma

Htjeli su ic' na more
bilo je ljeto, nema skole
uzeli auto, nesto love
starci naravno sve dozvole
a ja sam tad vec bio dole
treb'o sam se bas nac s njim
htio je doc do nas i
s nama ostat' dan, dva, tri

Javio se vecer prije
u deset krece reko mi je
jedva ceka sutra sto nikad nije
i da negdje oko tri je dole
to je bilo prosle godine
kad se sjetim odma' zlo mi je
njih cet'ri u autu koji je
dobio nedavno od rodbine

On je naprijed sjedio
jedan drugi decko je vozio
njega nisam tol'ko dobro znao
al' cuo sam tek je polozio
a ova dvojica bila su iza
lima kaj igra sicu sa mnom
i onaj kaj ga upozn'o nisam
al' znam ga vidjet' tu i tam uglavnom

Zivot cijene nema
sve se mijenja
kada se igras braco
ko je kriv nije vazno
i sta je bilo ja znam zasto
svi mladi rade to
stali su kupili alkohol
izgleda da nisu znali
sto ce se desit za sat i pol s njima

Dodaj gasa kol'ko ide
bolje malo brze pa stici nigdje
mi smo mladi nek svi nas vide
u lijevu traku da vas sve prestignem
ali zasto bas vi, zasto bas ti
sve je trebalo bit bolje
kad se sjetim sve me boli
od ovog nije moglo bit gore

Molim

Ref.
Zivot cijene nema
sve se mijenja
da li znas zasto
zivot cijene nema
sve se mijenja
kad se igras braco

Zivot cijene nema
sve se mijenja
da li znas zasto
zivot cijene nema
sve se mijenja
sve se mijenja

Ta je lijeva strana bila kobna
tu je pros'o kotac kamiona
hitna im nije pomoc mogla
makar je stigla odma
prezivio vozac i
onaj decko iza njega
prebrza voznja, alkohol
i dvojice vise nema

Sad on sam sebe krivi
jer mu frendovi nisu zivi
napravio je sranje
nista ga nije moglo smirit
reko je da ce poludit
samo Bog mu moze sudit
nisam vjerov'o kad je rek'o
da ce se jednog dana ubit

Nemoj sad sebe krivit sam
sine moj pa moras zivit, znaj
rek'o mu je te veceri stari
da bi mog'o smirit ga
znaj tata da vas volim ja
sto god da se tu dogadja
pozdravi mi mamu i seku
reci da ih volim ja

Tata pada na koljena
nemoj to sine, moli ga
onda zatvara i pripazi
pokraj svakog prozora
nece ti pomoc to nista
mama je pocela vristat
samo da zadrzi sina
samo da ostane s njima

Al' ja sad idem sorry
pusti me van gotovo je
ja znam da me ta sjecanja bole
i mislim da je tako bolje
znam da ga je to tlacilo
i znam da puno mi je znacio
i znam da nisam mogo vjerovat
kad sam cuo da se bacio dole

Ref.

U tjedan dana tri sprovoda
pa ga pitaj kaj ima novoga
jedini osto ziv od onoga
nece van kad zovem ga
znam da srce boli ga
jer mali sada sam je osto
putem do mora razbijeni auto
dvije smrti i samoubojstvo

Nema ga nigdje a znam prije
stalno je mali visio u kvartu
cuo sam ja da doma brije
s nikim ne prica i sjedi u mraku
htjeli su provod a dobili sprovod
i ne ide sada van iz sobe
koliko je puta u tome tjednu
svojoj ekipi isao na groblje

E, a sta se desilo
s tim malim poslije

Sreo sam ga nedavno
vidio ga predamnom
i pit'o sam ga kako sada
stvari gleda on
reko mi je samo ovo
Jura pazi kako vozis
vidis kako lako neko
sranje se dogodi

Onaj kaj se ubio je
sebe smatro krivim
u njegovoj je smrti
naso razloga da zivi
i ovo sta ja vama pricam
njegova je zbilja
sudbina je okrutna
a zivot nije igra

Aha, jesi cuo
zato pazi kako vozis
'ajmo nazad.....
prrreeeeeeeestrašno=)=)=)=)sretancerek

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


*Obecanja*
Svakog dana iste price,
rijeci pune obecanja,
poslje tuge ti dolazis a ja opet osta sama.
Plakala sam mnogo puta al vise necu.
Zato idi iz mog srca ja ti zelim bolju srecu,
onoga dana kada odes tuga ce mnoga srca
sliti jer onoga koga volim morala sam

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


subota, 22.03.2008.


TO SAM JA

Prolaze dani, prolaze godine ...
I vjerovao ili ne, ja zaboravljam te.

Mislila sam da nikad' nećeš
nestati iz mog sna.
Ali vrijeme je dušo dalo
da ojačam, jer to sam ja.

Ja živim srca slobodna
I ne dam se biti ničija robinja!
Nisam više djevojka bez imena,
Napokon, to sam ja!

Uzalud ti mali i srce i duša,
Kada te moje neće da sluša.
Možda si mi nekad i bio drag,
Al' sada si samo izbrisani trag.


.......................................
Ne kuni oči te jer one nikad
nisu te varale
Bog zna da nisam ja
ni kurva ni svetica
al priznajem kriva sam
što sam te
voljela...
.........
....................
............

....................................



Posvećeno pismo
Kad bi Bog na trenutak zaboravio da sam marioneta
i darovao mi nešto malo života,
iskoristio bih ovo vrijeme najbolje kako znam.
Vjerojatno ne bih rekao sve o čemu razmišljam,
ali sasvim sigurno bih porazmislio o svemu što kažem.
Cijenio bih stvari prema njihovom značenju,
a ne prema njihovoj vrijednosti.
Spavao bih malo, više bih sanjao,
znam da svaku minutu sa zatvorenim očima gubimo 60
sekundi svjetla
Hodao bih kad se drugi zaustave,
budio bih se kad drugi spavaju.
Kad bi mi Bog darovao mrvicu života, obukao bih se
jednostavno,
okrenuo se Suncu, otkrivajući ne samo svoje tijelo, već i
svoju dušu.
Uvjeravao bih ljude, kako se varaju,
kad misle da se u starosti nije moguće zaljubiti.
Ne znaju da stare baš zato što izbjegavaju ljubav!
Djeci bih napravio krila,
ali uzeo bih im ih dok ne nauče letjeti.
Starijim osobama bih kazao da smrt ne dolazi zajedno sa starošću
već s napuštenošću.
Toliko stvari bih se naučio od vas, ljudi.....
Naučio sam da svi žele živjeti na vrhu planine,
zaboravljajući da se istinska sreća skriva u
samom načinu penjanja na vrh.
Naučio sam da kad novorođeno dijete
uhvati svojom malom ručicom očev prst, drži ga zauvijek.
Naučio sam da čovjek ima pravo gledati na drugoga odozgora
samo onda kad mu hoće pomoći da bi se podignuo.
Toliko je stvari što sam se od vas mogao naučiti,
ali u stvarnosti nemam baš puno od toga
jer kad me polegnu u grob, to ću zaboraviti.
Govori uvijek što osjetiš, a čini što misliš.
Kad bih znao da te danas posljednji put vidim pospanu,
snažno bih te zagrlio i molio se Bogu
da mi dozvoli biti tvojim anđelom čuvarom.
Kad bih znao da su to posljednje minute što te vidim,
rekao bih ti "volim te", i ne bih glupo pretpostavljao da to
znaš.
Uvijek ima nekakvo sutra
i život nam daje mogućnosti učiniti dobro djelo,
ali danas je sve što mi ostaje,
htio bih ti reći da te veoma volim,
Sutra nema nitko zagarantirano - niti mladi, niti stari.
Možda danas posljednji put promatraš one koje voliš.
Zato nemoj biti neodlučan, učini to danas,
jer ako se pokaže da sutrašnji dan ne dočekaš,
žalit ćeš za danom u kojem ti je nedostajalo vrijeme
za jedan osmijeh, za jedan poljubac,
da si bio prezauzet da bi im prenio posljednje želje.
Budi stalno blizu onih koje voliš,
govori im na glas kako ih trebaš, kako ih ljubiš
i budi prema njima dobar;
nađi vremena i reci im: "žao mi je", "oprosti", "molim te",
"hvala"
i sve ostale riječi ljubavi koje poznaješ.
Nitko neće pamtiti tvoje skrivene misli.
Zato moli Boga za snagu i mudr
ost da bi ih mogao i
zraziti.
Ne
volim te zato
što te volim

.... .... ....
OVO SVAKAKO NISMO MI PISALE,,,.ALI SRCE IMA SVOJE RAZLOGE ČAK I KADA RAZLOZI NE POSTOJE...:rolleyes:



| Ap0l0g!z3 (62) | T00 Lat3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.