Image Hosted by ImageShack.us



...NEŠTO O NAMA....

mi smo TINA i TEA
najbolje smo frendice
i jako smo zabavne...Xd
................................
TINA-zovu me tinca
mala i tak dalje
volim plesanje i pjevanje
bavim se tenisom i plivanjem
trenuto nisam zauzeta
slusam sve i svašta
najdrazi sport :plivanje
bestfrendovi:tea, mirta, branka ,sara, ....
ima i još jako puno
ali mi se neda nabrajat
................................
TEA-zovu me teic madona lol
volim pjevanje plesanje i rolanje
imam puno frendova
najbolji od njih su mi:tina mirta
branka sara blanka .... jako jako puno njih
ne bavim se nicim
slusam sve i svasta
trenutno sama
ali sam zaljubljena
slusam sve osim : metala
.............................


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Graffiti Maker

a href="http://www.all-dressupgames.com/dolls-graphics/" target="_blank" title="myspace dolls, dressupgames">phics/dolls-4/dollwords2.gif" border="0">

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

blog je za zezanciju zabavu
i sve sta ide uz to cool

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Class 2010




Photobucket





alt="Photobucket">





Photobucket





Photobucket





[











Graffiti Maker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Image Hosted by ImageShack.us

Graffiti Maker

nedjelja, 20.04.2008.

lunič

e ljudii weeee bile smo mi curke purke u lunicu weee bilo je super osim kaj je teja skoro crkla jer joj se na reinđeru otvorila ona stanga koja ju drzi da se ne ispadne van a otvorila se kada su visili naopacke !!!!!! STRAVA I UZAŠ!!!
no meni je bilo super jer sam otisla u to vrjeme hihi
ugl svoj ljubavni zivot nebum komentirala jer je i sam toliko kompliciran da ga jedva sama kuzim pa necu da se tu sad spetljam hihi
kaj da jos kazem ma neznam ali sam morala pisati post jer sam kod sestricne a doma sam nes sebala internet pa mi je ovo jedina prilika
da pisem post e da sad sa se sjetila kada je tea bila kod mene nas se dve zaebavamo i ja bacim papir u zrak i papir se okrene i ubode mene u oko mislim koliko ti srece treba da se to desi ajde sada sam ispucala sve teme koje sam imal pa idem papa komentirajte kiss pozz:branki , mirti, sari, heli ,blanki , i svima ajde pusa

by :tina



| Make My Day (8) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.