Image Hosted by ImageShack.us



...NEŠTO O NAMA....

mi smo TINA i TEA
najbolje smo frendice
i jako smo zabavne...Xd
................................
TINA-zovu me tinca
mala i tak dalje
volim plesanje i pjevanje
bavim se tenisom i plivanjem
trenuto nisam zauzeta
slusam sve i svašta
najdrazi sport :plivanje
bestfrendovi:tea, mirta, branka ,sara, ....
ima i još jako puno
ali mi se neda nabrajat
................................
TEA-zovu me teic madona lol
volim pjevanje plesanje i rolanje
imam puno frendova
najbolji od njih su mi:tina mirta
branka sara blanka .... jako jako puno njih
ne bavim se nicim
slusam sve i svasta
trenutno sama
ali sam zaljubljena
slusam sve osim : metala
.............................


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Graffiti Maker

a href="http://www.all-dressupgames.com/dolls-graphics/" target="_blank" title="myspace dolls, dressupgames">phics/dolls-4/dollwords2.gif" border="0">

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

blog je za zezanciju zabavu
i sve sta ide uz to cool

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Class 2010




Photobucket





alt="Photobucket">





Photobucket





Photobucket





[











Graffiti Maker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Image Hosted by ImageShack.us

Graffiti Maker

petak, 04.04.2008.

preslikavanje

ej ljudi evo ja sam nes napisala nekon onog dugog posta lol ovaj da e ljudi faca mi se skamenila jer se svaki dan slikamo po 54554557343/ puta te mi je se sad obraz ukocio uglavnom cure iz mog razreda se druze samnom radi mog PRINTERA hahhahahha lol ne fakat svako malo im nes printam ali zato kaj imam blutut na printeru pa slike sa moba šaljem na printer te ih printam . kaj da još kažem aha da vec kao što vidite izbacili smo mihu sa blogica jer je cura pokvarena do srži uglavnom nznm kaj da pisem rade idem ajde kidsa i komentiraj te papa


by :tina



| Make My Day (21) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.