Friends Icons

Friends Icons


ovo smo ja i Sara

Customize your blog codes

Customize your blog


naš moto


Contact Tables

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words




MySpace Layouts images

MySpace Layouts


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Fun

ime:Sara
God:14
Datum rođenja:07.05.1994
Volim:mob, komp, obitelj, frendove a posebno jednog
Nevolim:ljude koji ogovaraju, dvolične ljude
Hobi:Košarka
Ako me netko treba moj msn:luda_mala_ri@hotmail.com

Ime:Nina
God:13
Datum rođenja:01.03.1995
Volim:sebe, mob, komp, frendove, a trakođer posebno jednog
Nevolim:ljude koji ogovaraju, dvolične ljude
Hobi:Košarka






ONI KOJI MISLE SRAT PO BLOGU,ILI SE SVADAT
BOLJE DA SE POKUPE SA BLOGA
ILI CE BIT SRANJA

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

Design by: ...KuChKa...

Opis bloga

ma ova ce blog bit ludilo kad ga uredimo...a za sad neka bude sam ok... malo o nama i o nasim frendovima, našim životima i tako...



vas sere po nasem blogu





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ninachaaa
Alana
Matija
ILE
Gadura dizajn
UnDeRgRoUnDqUeEn
Loli
Tea
Andrea
anja dizajn
CMDM
Ela
Lana
Edy
Martina
luda Andrea
cool blogich o kosarci
wiky
Megy
Irena
moj drugi blog(sarin)

ponedjeljak, 30.06.2008.

hy evo i novog posta....

Hy ljudichi evo i mene!!!!samo da znate ovaj post pisem iz dosade...smijehsmijehnego kaxste mi vi???sta ima kod vas????evo kod mene nema nis bas posebno...skoro svaki dan na more,pa poslije mora van i tako....smijehsmijehsto se tice treninga imam ga jos uvijek(valjda)ali mi se neda ic...beljbeljbeljjbg pre vruce je za treniranje....bolje bit sa ekipom na moru....smijehsmijehU srijedu moramo u skolu po svjedodzbe...al jbg...opet budenje u 7h ujutro,al dobro za jedan dan vise manje....hmmm neznam vise sta da pisem....vidim da vise ne posjecujete chat i da se bas ne dopate ko i prije....pa diste svi????tuzantuzantuzana dobro sad idem jer stvarno neznam vise sta da pisem...samo da se zahvalim tnx na svim komovima,samo tako nastavite komove naravno uzvracamo....pozz svima a najvise:ninachi,aky,edy,andrei,mare,moreni,mariu,marinu,matetu....i jos jednom preslatkom decku....cerekcerek

by:sara



| CoMmEnTiRaJ (32) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.