snježne nezgode.....hahahah

Webfetti.com








neš o nama

ime:Andrea
prezime:nije bitno
nadimak:andre,dea
datum rođenja:11.12.1994.
horoskopski znak:strijelac
razred:8.b
naj frendice:jelena,darija,katarina,olga...
naj frendovi:david,dejan,milan.....
:volim: more,chips,njamizabavu,gledati kako moji iz razreda završavaju u Otuči (rijeka).....
ne volim:fiziku,"lažiii",školu, zmije,kemijuheadbang......
ljubav:hm....


ime:darija
prezime:_ _ _ _ _
nadimak:dady, veki
datum rođenja: 28.6.1994.
horoskopski znak: RAK
razred: 8.e
naj frendice: mony, žwaxy, andrea, dorotićka, helena, iva, melissa, baričevićka, kuretićka, ines.....
naj frendovi: husarić, bakula, fićo, fazlić, zeljko, jelaš, tihač, tabi, mišo, romano, kores, danko, sven, malić.....
volim: se zajebavat na satu, ić van pod odmorom ( tj više volim ono što tamo radimo....hehe.....)čokoladu, mc donalds, svoje frendove, more, bazene, filmove, sladoled, tulume, msn, rođendane ( pogotovo kad su ispod mosta....hehe.....naravno šalim se.....) palačinkenjaminjaminjami........pivo, bambus!!!
ne volim:matematiku, školu, grah i mahune, glupe kurve( pogotovo katarinku)............i MRZIM profesoricu iz hrvatskog koja mi je dala 3.......dao bog da ju vlak pregazi......yesyesyesyesyesyes
ljubav: sretno zaljubljena:
:


QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost monikaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost darija(ja)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Get your own Chat Box! Go Large!






< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (13)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
pisati cemo o nama i glupostima koje nam se dogadjajusretanwavewavenutroflbeljzujo
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


SAT:



Brojač posjeta
Counter
Counter

L&NKOV&

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

- posjetite darijin drugi blog, super je,lude zagrebčanke

-OLGIN NOVI BLOG



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




nedjelja, 01.02.2009.

Tekma Hrvatska-Francuska,REBELDE,snijeg.......svega po malo..

ja sam zaboravila na svoj blog...................sorry......................uglavnom sam na msn-u il na facebooku .....................ali i to je rijetkost jer sam van ili imam trnin, vjeronauk i neke druge obaveze.........................................
Kod mene ima dosta snijega i tak da svaki dan dođem mokra kući.............

Sad sam gledala tekmu Hrvatska-Francuska.......................iživcirala sam se .....e koja su govnad oni sudci .....htjela sam vrištat po kući tak ......al imamo bar srebro................................xD.....................

Nedavno sam pisala post o seriji REBELDE to je tako dobra serija superrrrr......al sad su je prebacili u pola dva pa nemogu gledat jer sam do pola 3 u školi .........................pa nekad ono odem do wca pa odem ja il neka frendica u knjižnicu i pogledamo bar dio......................i tak..............
Danas sam bila kod jelene i bilo je super.............zapravo išla sam ja kata, olga i vera.....................................nemam više šta pisat pa je to sve od mene.......



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.