< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

u ovom blogu pisat ćemo o svemu....o nama,dečkima,školi.....
ma o svemu i svačemu....

Linkovi

LINKIĆI

...HAJBA...

...BUBEKI...

...KEZELICA...

...BARTOLIĆ...

...BLESACHE...

...MAKRS...

...BELINHO...

...ČOKOLADICE..

...MARELICA(IVANA)...

...MALA LUDACHA...

...INESKA...

...SUMA...

...NIVES...

...CURA U STARKAMA...

...L&L OSMAŠICE...

...CRAZY...

...S.A.R.A...

...TRIUS KRETENIUS...

...MACA...

...MALENA...

...MISS FEŠI AND VALO....

...TINA & IVANA...

...PREDATORS...

...LITTLE BLONDE GIRL...

o nama......

SARA....
-prezime:nije bitno
-idem u 8.a oš nikole tesle...loodnica....da da...
-živim u zagrebu,najlijepšem gradu na svijetu
u P R E Č K O M ...=)...
-u školu idem radi zajebancije i da nekaj strpam u glavu....aj
mora se nekaj i znatnaughtynaughtynaughty
-VOLIM:svoju obitelj,frendove,
zajebanciju,
DINAMO(naravno),
simpu,prečko,zagreb,
sladoled,smijat se,bit vani.....=)....ma sve i svašta...
-NE VOLIM:čabraju!!!!!lika treba psihijatru poslat više neg nas....mislim
i nas treba al ono....lol...
i sve one profesore koji nam piju krv na slamku...grr...mad
onda ne volim umišljene ljude....bahate...kaj se preseravaju...kaj se
ulizuju..kaj seru okolo laži..i tak to....
ne volim se izgubit s jelenom....to je nekaj prestrašno....
ja i ona se stalno izgubimo....loool....al ne u prečkom...nedaj bože...
a dvije plave duše kaj ćeš..
dalje....mrzim skoro sve povrće kaj se kuha(variva)...
i još neke sitnice.....
JA SAM:totalna plavuša po svim pitanjima...zujo
zaljubljena....cerek
uvijek nasmijana....rofl
lijena.. strašno...dead
zbunjena...dok ja skužim...treba vremena....yes


moj msn..prexico_lady@hotmail.com



SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



JELENA...
-moje prezime većina zna pa neću govorit
-imam 14 god. 5 mj. 19 dana
VOLIM:svoju dragu obitelj,sebe,životinje
(pogotovo Malu
i Đuli),Kamen ingrad,Slavoniju,simpu(kojoj se ne sviđam)cry
Saru i Teić,Hetha Ledgera,pašticadu(jelo)fino, povijest...itd.
NE VOLIM:lopove i pušačesmokin,fizikuzijev,super masnu juhu,
spavati,engleski i njemački...itd.
JA SAM:luda,šlampava,
zaljubljena do ušijucerek,
nekad bahata,za zezanciju(osim kad sam u bedu).....itd....


....moj msn....jelena_spansko@hotmail.com

JJoyous
EEnchanting
LLively
EEarthy
NNoisy
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




EVO MALO SLJIKICA...


NAS DVIJE...SARA I JELENA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



PJEVANJE NA PORTI....




NA TEHNIČKOM....




JELENA ŽIVČANA....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NORMALNA JELENA....=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


OVO INAČE NIJE TAK...SLIKA JE TAK ISPALA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



TEIĆ I SARA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



PETRA I SARA....

Image Hosted by ImageShack.us



PETRIĆ BJEŽI IZ KADRA....

Image Hosted by ImageShack.us




MARTINA...LOOL...OKID POZA...=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



PETRIĆ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DOKY I TINČEK...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



HAJBA I BARICA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



HAHAH...MAK....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



CURE NA PORTI....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 23.01.2008.

....ŽIVOT JE LIJEP....


Halo!Vjerni čitatelji postova Crnke i Plavuše!Hvala vam na svim komentarima,pogotovo Doxy koja se toliko trudi.Hvala!Evo par viceva na Sarin i moj račun,makar ja ispadam pametnija.roflzubo

Crnka i plavuša voze auto i ostanu bez benzina.
- Zašto smo stali? - pita plavuša.
- Ostali smo bez benzina - odgovara crnka.
- Vidiš kako si ti pametna, ja bih i dalje vozila - kaže plavuša.


Kako se zove crnka pokraj plavuse?
- Prevodilac.

Sjede crnka i plavuša u kafiću. Crnka naruči hibiskus.
• Što ti je to hibiskus? - pita je plavuša.
• Čaj.
• E onda meni jedan hibiskus od nane!


Zašto su vicevi o plavušama kratki?
-Da bi ih crnke razumijele !


Plavuša, brineta i crnka bile na pustom otoku, a do kopna bilo 20 km. Ide brineta prva i utopi se. Ide crnka i utopi se. Ide plavuša, prepliva 19 km i kaže:
- Uh, ne mogu više. - i vrati se nazad.zubozubozubo


Nadam se da vam se sviđaju vicevi.Sad će Sara prepričat događaje od prošlog tjedna:
Sarić dajem ti riječ ! ! !


plavusin dio:
eej ljudi...evo kao što vidite i ja imam svoj dio u postu.....
nadam se da vam se sviđ
aju jelenini vicevi....sad malo stvarnog života....
pa poslušajte...u ovom slučaju pročitajte kak smo kezelici rasturili stan....
to vam je bilo ovak....u ponedjeljak mi cure,točnije DOXY(cvijetno društvo),HAJBA,JELENA,MATEA,PETRA I JA,kasnije i KAROLINA sjetile se ić
kod martine..naughtynaughtynaughty....martina je pričala kak doma ima
6 nutella....i otišle mi sve to pojest...je ziher....prve su doky i hajba otišle...a petra,jelena,matea i ja smo morale doma po vjeronauk...i dođemo mi tam i sretnemo karolinči...uđemo u lift i petra je tak jako okinula......ja sam se potrgala......i dođemo mi pred martinina vrata....
i pogodite kaj??.......oni okidaju!!!...iss....hahahah.....i dobro uđemo mi....e tam je cijela gozba bilaa...točnije
tolki nered...(vidit ćete slike poslije)...ja sam pišala od smijeha...i mi smo se of kors pridružile.roflroflrofl...prvo me hajba
zajebala(a bubiii)....rekla mi je da je šlag koji sam uzela pokvaren....tak da je sve to na kraju završilo u sudoperu..
a ove moje rikavaju....
i dođe doxy da nema više kruha.....hahahah.....jednoj martini cijeli kruh nesto....i onda smo zvali karolinu da
nam ide kupit kruh....(doxy dala pare)....i kupila ona i došla kod martine gore....
mi smo tini rasturili cijeli stan!!!!!!.....ja sam probala maznut bombone...cijelu zdjelicu sam si strpala u torbu....
i martina me skužila jel su se cure smijale....E BAŠ VAM HVALA!!!.finofinofino....hehe.....
bilo je tamo svega...jelda doxy..šmrc,šmrc..(ovo će skužit sam neki)....i spremali se mi na vjeronauk...i odem
ja prva na wc,a cure trpe ispred wc-a....i nestane vode....opet looom....i okidanje...i zvoni neko...
i kad je martina zatvorila vrata dođe:jebem vam mater...mamicu vam vašu....a ustvari lik došo reć da nema
vode....hahahah.....i otišle mi na vjeronauk..počistile smo sve,ne brinite....tam smo dobili 154735745 stranica
za naučit....(ma nema te šanse da to učim)....kasnije nam je martina rekla da su joj bili gosti,a da nije bilo
pršuta ni čajne...LOOL....i tak vam je to bilo...a jučer je kezelica donjela nutellu i 4 žlice u školu...(a kak je dobra)...
i nas 10-15 otprilike je jelo s te 4 žlice...cijela nutella nestala....njaminjaminjami
martina kad ćemo ponovit ono kod tebe??
pojest ostale nutelle.....hehe....


aj ljudi gotov je i moj dio....
pozzam vas sve.....mahmahmahmah
pusaaaaa......kisskisskisskiss
sad slike.....



jeloo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


hmm.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nered s poda....(matea počistila)....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


matea čisti.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


doxy kaj se to radi??hehe......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



hajba čita oke....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sara i dio martininih slatkiša.....njamiii....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


lelaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


karolina.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


petra....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


teić i tinček....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



komentari (141) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s