< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTaRi:Oš/NeŠ?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_

o svemu

Deni Bonestaj - Cr...

o nama

ime: Anamarija i Ante cerek

rođeni smo: 11.04.1987. i 15.03.1987.

u horoskopu smo: ovan i riba

volimo: peseke, miceke, čokoladu, sladač, frendove, pavati, ići na more, gledati tv, slušati glazbu, palačinke

našmsn: mala_cakana19@hotmail.com i ante.glasovic@du.t-com.hr

Glitter Text custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com



petak, 27.07.2007.

evo mene

ej ljudi... evo mene.. opet sama pišem, ante radi.. neka neka.. treba netko i radit heheheh smijehsmijeh

a napisala sam ja da ću se javit kako je sve prošlo...
napisala sam na postu prije da sam dala otkaz i da moram svojima priopćit to.. al mama je saznala još i prije za to od šefa mad

i posvađala sam se sa mamom i tatom.. ukratko, sa svima u kući nut
i nekak se dogovorila da odradim 7mj do kraja..ajd ok... makar bilo još 2 tj. do kraja headbang

ali sam ih nekak nagovorila da odradim još taj tjedan i da odem... rekla sam da me čeka posao tu rolleyes

i napokon ja krenula u petak navečer prema moru k svojem najdlažem jubijukisskiss

joj,trebala sam doć u subotu u 4 ujutro u opuzen,ja došla u 6 sati madmad
pukle dvije gume na autobusu u splitu.. pa sam se morala selit u drugi bus..pa dok mi krenuli.. grrrr mad

al ajd, došla ja živa i zdrava thumbup
a na stanici me čekao jubi i moj pesek đeki... kojeg vojiiim jaaaako...cerek

sutra će bit tjedan dana kak sam se odselila, i suuuper mi je tu... samo mi malo fali moja frendica i moje mice mace rolleyes
al vidit ću ja njih već.. nema veze..imam ja tu pesa smijeh

to bi bilo valjda to yes

sad čekam jubija da se vrati sa posla pa da napokon odemo na more okupat se smijeh

e da... dobila sam prsten.. zaručnički... joj,kak je jepiiii...
stavit ću možda i slikica malo ak nađem koju... yes

sad stvarno više nemam kaj pisat...
vidimo se ljudovi... uživajte wavekiss


p.s. evo slika winkyes

- 14:21 - kOmEnTaRi (70) - PrInTaNjE - #


slikice

Image hosting codes

Image hosting



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Image hosting codes

Image hosting



Revolving Textured Red Heart Gif Images

Revolving Textured Red Heart Gif Images



free image hosting hosted images

free image hosting



Love Gif Images

Love Gif Images



Blog images codes

Blog images














































MySpace images

MySpace
















<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.