ponedjeljak, 12.11.2007.

ko je ta,ko je ta sto tebe od mene krade...

ko je ta, ko je ta sto u meni gasi zadnje nade..ko je ta, ko je ta moja losa kopija:)))to je pjesma za one koji neznajubeljzubo
inace...kaj ima kod vas...evo ja pisem post tak iz dosade...nis se spesl nije dogodilo...bili u subotu u saloonu i bilo je oke al bolje prosli put...anci mi je bolesnacrykisspa ni nije isla u aloon...kaj cu ja u skoli:(ugl...danas sam 9 sati u skoli...bang..sta nas muce!!a ak me biologiju pita...pa ja sam mrtvanonougl...cijeli vikend nis ne radim...nes pokusavam kemiju shvatit al bas i nejdenovrijeme je cak i oke osim kaj je hlaadno u pm....u zadnje vrijeme otkrila predobre pjesme(ne mislim na ovu u naslovu, to je cisto sranje al eto stavila sam je jer mi je bas sexeyfinonaughty:)dizajn promjenili...pa mi vise nedolazite sa spikom da sam jos uvijek umisljena jer me ne poznate i nemrete to recbelje sad..slike jos niste dobili al ajde...cim ana ozdrvi obecajem naci cemo se i stavit ihyesaj nis idem ja sad...jer moram vec u 11 i 20 u skolu i jos moram biologiju bar procitatnonoeekaj pusa svim...anooo ozdravi mi brzocerekpozdravwave
***perkov***burninmadzubo

08:13 - Komentari (18) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.