nedjelja, 11.11.2007.

helou :)

ej ljudovizubo,nije bas na meni red da pisem post,al eto dosada je prevladala...pitate se zasto mi je dosadno,e pa zato kaj jos od jucer lezim doma bolesna...mislim danas mi je bolje i nemam vise temp,nisam ni jucer imala neku veliku..sam se nisam dobro osjecala sve me bolilo od jutra ko da me nesto pregazilo...
jucer sam trebala ic u saloon s prekov i ekipom,al eto,od jutra mi je bilo nekak zlo,i sam mi se spavalo...misla sam da sam umorna od partya,koji je bio u petak,na kojem je bilo prejebeno (bravo bekacithumbup)...i tak cijelo vrijeme me prkov (kiss) nagovara da idem,al meni je fkt bilo lose...i tak dok se svi lijepo zabavljali ja sam lezala doma i bila nes malo na msnu (kolko sam mogla gledatblabla)...i tak da vas ja previse ne zamaram svojim zdravstvenim stanjem,idemo na neku drugu temu...u skoli u petak bilo ok,dobih 5 iz povijestizubo i 4 iz matisenaughty..hehe..al me onda prozvala na plocu pa sam sjebala..perkov je dobila dve cetvorkesmokin...i tak nis posebno...navecer bio party u petak,a da to sam vec rekla....danas bi trebala na misu (krizma i to),al ja jos nemrem nigdje van,jos danas lijepo vrijemeheadbang..joj da u utorak pisemo kemiju koju nisam ni takla,a nemam blage veze s kemijom lud...sutra mozda jos nejdem u skolu,ovisi kak ce mi bit,sam znam da cu se ukocit od lezanja i da cu crknut od dosade...
eto mi cemo uskoro stavit slike na bloglaze,vec nemrem gledat prazne boxeve...
eto,,to bi bilo to,na vama je red da komentirate..sad idem...uzivajte
wavefinokiss
anamouthwashfino

APDEJT:
evo stavih novi dizajn,onaj mi je vec dosadio...nisam se nis cula s prkov,pa se moramo dogovorit kaj cemo jos stavit...
zasad ce bit ovajzubofino
papa :)

09:19 - Komentari (6) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.