travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Luuuudi zivot dvije best frendice i njihovih frendova ......

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MJUZAA


Free Music - Music Lyrics

Music Lyrics - Free Music



Free Music - Music Lyrics

MALI OPIS NAS ....

EVO MALO SLIKA

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Image hosting images

Image hosting



Bottle Decoration Images # 190813

Bottle Decoration Images # 190813





Ime: Antonija
Prezime: nije bitno
Visina: 175
Težina: 52
Hobi: Ples
-volim plivanje i sport te glazbu rofl
-obožavam sve pogotovo čokolade i slatkiše njami
- moj msn: croatia_tonkaa@hotmail.com

Ime : Nika
Prezime : ko da je prezime bitno
Hobi : Odbojka
Volim : jednog zgodnog cerek,more,sladoled,frendove,čokoladu
Ne volim : dosadne ljude i ljude koji lažu i prave se važni !!
- od mene msn je:nika_nikaaa@hotmail.com

Naše THE BEST frenice : Jelačićka,Idžanovićka,ELa,Tea,Tanja ......
CURE ZAKON STE !

OD 5.5.2007. OVOLKO VAS JE POSJETILO NAS BLOG !!!!!!!
Free Hit Counters
Free Hit Counters


VOLIM TE :
Afrikaans-Ek het jou lief

Albanian-Te dua

Arabic-Ana behibak (to male)

Arabic-Ana behibek (to female)

Armenian-Yes kez sirumen

Bambara-M'bi fe

Belarusian -Ya tabe kahayu

Bengali-Ami tomake bhalobashi











ZA DEČKE





ZA CURE



Welcome Signs Words # 217919

Welcome Signs Words # 217919




Cursors



MySpace images

MySpace





četvrtak, 26.04.2007.

Dolazak frendova...

Moji frendovi su došli s Lidrana puni samopouzdanja. Svi su čavrljali o tome. Hvalili su se o hotelui smještaju i drugim događajima. Ja sam slušala i bilo mi je žao zato jer nisam išlanamcor na dramskurofl. Ali ipak je TO OKthumbup zato jer bi se i ja tako ponašala. Sljedeće godine se ipak neću upisat zato jer se ne zna dali će biti dobra prestava ili ne. Nadam se da će još biti njihovih pobijeda na Lidranu i mnogo više od toga. By mahmahmahmah Tonk@ :) :) :) :)



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 25.04.2007.

MALI UVOD U BLOG

HI ! Nas dvije smo odlučile napravit nas blog ! Pa evo ga ! Mi smo iz Zagreba. U ovom blogu ćemo vam opisat nas luuuuuuuuudi zivot !!!smijeh
Pozdrav svima !wave



| komentari (2) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.