Hely
ewo0o ovako..ja sam hely..idem sedmi razred sa ivanom u razred...rođena sam 08.10.1994...neam dečka...cry...Ivana i ja slobodne smo kao ptice..hehe..
...volim moju obitelj..moju best ivanu...enu..boys i zabavu... mrzim umišljenost., dvoličnost, testove, odgovaranje, laži i tako te gluposti kao i ostali teenageri...kažu mi da sam zabavna a onda valjda i jesam..moji i ivanini su:..mina, maja, marija, ana b., ana, kaća...pozZzmah

dvijebestfrendice.blog.hr

nedjelja, 30.03.2008.

ewo0o neš o našim frendovima....

...sve isto v0lim0...
...pa se ne obazirite na redoslijed...no...
....jako drago cura poznajemo je još od preškole...cura je slobodna i jako0o lijepa..luda za hajdukom..hrvatska..nemojte ga vrijeđati ispred nje..hehe.tak da dečki navalite...thumbup
...ro..ima jako0o lijepe oči..cura je stvarno0o zak0n..jako0o je zabavna...dobro oponaša Steva Urkela...(kad ovo pročita gotove smo)puknucu..hehe
..ng>..cura je lijepa....slobodna...luda za dečkima..zujo.cura se voli zajebavat....yes
.....malo je povučena..i šutljiva al je ovako stvarno cool..hehe..lijepa je i slobodna...sretan
...o..lijepa,zgodna svi su dečki ludi za njom...žalim al cura ima dečka...yes
....ana je lijepa ,zgodna,duhovita..slobodna kao ptica...yes..
...J...cura je dobra..opičeno do bola..bez uvrede..voli jako0o zgodne dečke..hehe..cura je zauzeta...zujo....
........lijepa,zgodna,pametna..snalažljiva....slobodna..tak da dečki navalite..hehesretansretan...

- 13:25 - Komentari (106) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ewo0o neš o nama dvijema...
beljewo0o ovako....
.....ja sam Ivana...idem u sedmi razred...
...rođena 26.09.1994.....imam puno frendova i frendica..al mi je najbolja moa helica..
mala šašava..hehenut..ja sam...hmm..brbljavablabla..i jako0o dobra frendica..valjda...
...moj hoby rolanje..al sam još luđanutza rukometom..to mi je naj sport...neam šta da vam više ja pišem...nastavak očekujte uskoro..hehemah
ewo0o neš o našim frendovima....
...sve isto v0lim0...
...pa se ne obazirite na redoslijed...no...
....jako drago cura poznajemo je još od preškole...cura je slobodna i jako0o lijepa..luda za hajdukom..hrvatska..nemojte ga vrijeđati ispred nje..hehe.tak da dečki navalite...thumbup
...ro..ima jako0o lijepe oči..cura je stvarno0o zak0n..jako0o je zabavna...dobro oponaša Steva Urkela...(kad ovo pročita gotove smo)puknucu..hehe
..ng>..cura je lijepa....slobodna...luda za dečkima..zujo.cura se voli zajebavat....yes
.....malo je povučena..i šutljiva al je ovako stvarno cool..hehe..lijepa je i slobodna...sretan
...o..lijepa,zgodna svi su dečki ludi za njom...žalim al cura ima dečka...yes
....ana je lijepa ,zgodna,duhovita..slobodna kao ptica...yes..
...J...cura je dobra..opičeno do bola..bez uvrede..voli jako0o zgodne dečke..hehe..cura je zauzeta...zujo....
........lijepa,zgodna,pametna..snalažljiva....slobodna..tak da dečki navalite..hehesretansretan...