svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.NoPe

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

Opis bloga

O našim jebenim životima..
Ovak zovem se Valentina,nevolim baš
svoje ime al nmv ionako me svi zovu Tina...
Imam 14 godina,idem u 8 razred....Vlim se rolat,volim tac kwon do,
makar ga više ne treniram,volim MSN,motore....uglavnom svašta...
Imam puno prijatelja...
best frend:V&D€K...the...glumac...lol
best frendice:Anja,Martina..
frendovi i frendice:Maja,Mrki,Iva,Niko,
Tena,Helena;Pepa,Ivana,
Ivana P.,Tarija,Mia V.,Taja

T&NIN em-es-en:
tina7@live.com..

eeei...
~¤o meni((centar svijeta))...¤~
~°°ime:Maja
~°°kvart:Jarun
~°°rođena sam:13.1.1994.
~°°razred:7.a
~¤friends¤~
Doll Avatars
Doll Avatars
~°°best frendovi:nema ga
~°°best frendice:Tina,Ana,Iva
~°°ok frendovi:Vid,Pia,Tonka,Anja,Karla,
Ema...
~¤muzika¤~
Doll Avatars
Doll Avatars
~°°slušam:rock,punk i malo pop
~°°prezirem:cajke
~°°naj izvođači:Hladno pivo,
Linkin park,Nightwish,Queen,
Gunsi,Avril,Pink,RHCP,S.O.A.D,
Green day...
~¤film,tv i gluma¤~
~°°naj glumci:Hrvoje Kečkeš,Will Smith,
Mila Elegović i Lindsay Lohan,Hilary Duff
~°°naj film:Pjevajte nešto ljubavno,
School of rock,Step up2
~°°naj crtić:simpsoni,shrek,spužvasti
~°°naj serija:malcom,bitange i princeze i
rat u kući
~¤ljubav¤
Doll Avatars
Doll Avatars
Tomo <3
kmee...
Majin msn:
bitanga.debela.haha@hotmail.com

Linkovi

W&D€K

Samo TiNiN bLoG...

Anja...Public Pervert...

Majin blog

Widov humornut

Mi,ekipa iz ZkM-abelj

Moj blog o HP-ublabla

....s* LJ* i* K* e....

..sRčEkO..

Image Hosted by ImageShack.us


***hUg AnD lOvE***

Image Hosted by ImageShack.us

© ~¤BeSt FrIeNdS!?¤~





~**.........................................**~

eee...
eto dovukla sam se do kompa,al neam uopće inspiracije tak da...ne zamjerite...ali uvijek se u mojoj glavi nađe neka ideja za pisat...
Photobucket
eto odlučila sam ja napisat post o Freddyu Mercuriu:
Freddy Mercuri je pjevač Queena.Da,sad svi mislite,joj on je derpe,pa ako baš želite znat,je derpe je...i šta sad...ljudi važna je muzika!i tak je meni tata donio dvd od njihovog koncerta u Japanu...i sad sam ja nadahnuta..hehe...onak gledam kj taj lik radi po pozornici...to morate vidit...on je točna definicija riječi ''legenda''....nikad nisam vidla većeg od njega...vi si mislite kj očete,al liku je dignut spomenik...
R.I.Pthe show must go on-Queen;pjesma koju mogu poslušat ne znam koliko milijuna puta...
The Show Must Go On - Queen

by:Maja
pozz:Tini,Ivi...


21.05.2008. u 07:52

| cOmEnTiRaJ (33) | PrInT | pErMaLiNk |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.